Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iframe mbv AJAX

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• peaceful_turing
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10-2023
Hoi,

Ik ben bezig met een website met een menu dat aan de zijkant hoort te staan..
(http://killking.woelmuis.nl/ -grijze lege vak links-).
Dat menu heb ik in een apart html bestand staan (inline css) (http://killking.woelmuis.nl/uitklapmenu.html).
Dat menu wil ik op mn website hebben, in dat grijze vak.
Ik heb het mbv een iframe geprobeerd, maar dat werkt dramatisch en wordt niet meer goed ondersteund.
Ik heb op Google gezocht, en hier staat dat ik het met Ajax kan doen, maar nergens staat
een compleet script wat ik in mn index.html kan zetten. Dit heb ik dus nodig, want ik heb totaal geen kennis van Ajax.

Bvd
Joachim

• gvdh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
Welke webtechnologie gebruik je? PHP, ASP.NET,... Je moet zorgen dat je menu geïnclude wordt op de betreffende plaats (zonder html- en body-tag).

edit:

Ik weet niet of je je er van bewust bent, maar je html-code is semantisch niet correct. Dit is nadelig voor onderhoud en voor zoekmachines.

[ Voor 34% gewijzigd door gvdh op 23-06-2010 19:01 ]

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 08:50

amahusu

taking over the world!

je kan ook gewoon een iframe simuleren door een div 'overflow:auto' mee te geven en een vaste hoogte/breedte

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

killking463 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:55:
Ik heb op Google gezocht, en hier staat dat ik het met Ajax kan doen, maar nergens staat
een compleet script wat ik in mn index.html kan zetten. Dit heb ik dus nodig, want ik heb totaal geen kennis van Ajax.
We doen hier niet aan scriptrequests, waar je al eerder op gewezen bent. We hebben het hier over zelf ontwikkelen. Zoeken naar kant en klare scripts mag je zelf doen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.