Beste Tweakers,
Ik ben nu al sinds afgelopen zondag bezig om een domein te koppelen aan mijn exchange server.
Ik heb tot dusver al van alles geprobeerd maar het wil nog steeds niet lukken.
Wat heb ik gedaan :
- mx records ingesteld ( zowel bij hostbedrijf als server sided bij de DNS server role )
- Default recipient policy aangepast
- Verschillende poorten in de router open gehad (uiteindelijk alleen 25 overgehouden)
ik dacht dat ik hiermee eigenlijk al een heel eind op weg was, het vreemde is ook dat de server de mail wel aankrijgt want ik krijg mijn berichten terug van Administrator@mijndomein.com en Postmasters@mijndomein.nl
Ik denk dat het hem ook niet in de mx records zit ( die heb ik als volgt geconfigureerd)
mijndomein.com MX10 mail.mijndomein.com
mijndomein.com MX20 fallback.mail.mijnhost.nl
mail.mijndomein.com A 188.201.7x.2xx
Ik heb op internet talloze sites bekeken maar ik kom niet verder dan waar ik nu zit.
Mijn vraag is dan ook, Heeft er nog iemand ideeën of suggesties ?
Ik ben nu al sinds afgelopen zondag bezig om een domein te koppelen aan mijn exchange server.
Ik heb tot dusver al van alles geprobeerd maar het wil nog steeds niet lukken.
Wat heb ik gedaan :
- mx records ingesteld ( zowel bij hostbedrijf als server sided bij de DNS server role )
- Default recipient policy aangepast
- Verschillende poorten in de router open gehad (uiteindelijk alleen 25 overgehouden)
ik dacht dat ik hiermee eigenlijk al een heel eind op weg was, het vreemde is ook dat de server de mail wel aankrijgt want ik krijg mijn berichten terug van Administrator@mijndomein.com en Postmasters@mijndomein.nl
Ik denk dat het hem ook niet in de mx records zit ( die heb ik als volgt geconfigureerd)
mijndomein.com MX10 mail.mijndomein.com
mijndomein.com MX20 fallback.mail.mijnhost.nl
mail.mijndomein.com A 188.201.7x.2xx
Ik heb op internet talloze sites bekeken maar ik kom niet verder dan waar ik nu zit.
Mijn vraag is dan ook, Heeft er nog iemand ideeën of suggesties ?