Hoe krijg ik die proxy zo ver dat ie automatisch flushed. Die had vandaag meer dan 20000 in stock zitten ...heb die maar geflushed met een proxysig -update...
Zo doe ik het dus ook, nog geen andere oplossing gevonden!Op zondag 11 maart 2001 10:21 schreef xfiles het volgende:
Hoe krijg ik die proxy zo ver dat ie automatisch flushed. Die had vandaag meer dan 20000 in stock zitten ...heb die maar geflushed met een proxysig -update...
dan moet je de INI file editen
daar zie je bij [rc5] en [ogr] de volgende optie staan:
maxkeysdone=*getalletje*
dat getalletje geeft aan wanneer de pproxy uit zichzelf flushed
als die flushed, dan update ie al z'n buffers, dus hij fetched ook, en flushed ook de andere buffer (dus als de pproxy flushed vanwege rc5, dan flushed ie ook eventuele OGR packets, en andersom)
daar zie je bij [rc5] en [ogr] de volgende optie staan:
maxkeysdone=*getalletje*
dat getalletje geeft aan wanneer de pproxy uit zichzelf flushed
als die flushed, dan update ie al z'n buffers, dus hij fetched ook, en flushed ook de andere buffer (dus als de pproxy flushed vanwege rc5, dan flushed ie ook eventuele OGR packets, en andersom)
Wekrt die proxysig ook waneer proxy als service geinst. is ? (W2K) Krijg telkens de melding dat ik moet controleren of de proxy wel loopt.
Ja, hij werkt ook gewoon als ie als service loopt. Je moet wel in de desbetreffende directory zitten.
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Pagina: 1