Hallo Tweakers!
Ik ben druk bezig met mijn eerste echt programma in Visual Basic 2010. De bedoeling van het programma is als volgt:
Nou lukt het mij helaas niet om de source van het bestand uit te lezen. Ik heb verschillende methoden geprobeerd zoals Stream enzo, maar dan loopt het programma al vast bij 1 bestand, en het kunnen er wel 100x zo veel zijn.
Weet iemand misschien hoe ik dat kan proberen??
Tom
Ik ben druk bezig met mijn eerste echt programma in Visual Basic 2010. De bedoeling van het programma is als volgt:
- Gebruiker kan muziek bestanden toevoegen (per bestand of per gehele map) DONE
- Bestanden moeten worden samengevoegd tot 1 bestand, die later weer uit elkaar gehaald kan worden.
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?xml version="1.1" encoding="UTF-8" ?> <files> <file> <name>Muziek bestand 1.mp3</name> <source>De source van het desbetreffende muziek bestand desnoods met nog base64 eroverheen gehaald</source> </file> <file> <name>Muziek bestand 2.mp3</name> <source>De source van het desbetreffende muziek bestand desnoods met nog base64 eroverheen gehaald</source> </file> </files> |
Nou lukt het mij helaas niet om de source van het bestand uit te lezen. Ik heb verschillende methoden geprobeerd zoals Stream enzo, maar dan loopt het programma al vast bij 1 bestand, en het kunnen er wel 100x zo veel zijn.
Weet iemand misschien hoe ik dat kan proberen??
Tom