Zojuist kreeg ik een emailtje dat mijn meest recente rekening klaarstond onder 'my T-Mobile'. Tot mijn verbazing bedroegen de kosten voor een maand web'n'walk Plus een bedrag van -0,81 euro. Zonder definitief bericht is men dus al begonnen met uitdelen van kortingen. Het melding maken van netwerkproblemen heeft dus zeker zin gehad.
Anoniem: 300404
ok en wat is het punt? Of gewoon een mededeling? 
Zal nog niet te vroeg juichen, misschien hebben ze wel weer een storing en is je factuur verkeerd
Zal nog niet te vroeg juichen, misschien hebben ze wel weer een storing en is je factuur verkeerd
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 300404 op 23-06-2010 15:43 ]
En is je probleem ook opgelost dan?Het melding maken van netwerkproblemen heeft dus zeker zin gehad.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja, ik kan wel zeggen dat het er veel beter op is geworden. Zowel tussen woon-en werk (Den Haag - Delft; daar kreeg ik op een klein deel van het traject nooit verbinden met internet zowel op G als 3G, nu snel in 3G) als op bezoek bij familie (ZO-Brabant, daar had ik binnenshuis niet eens 2G-bereik, nu 3G met snel internet) is de situatie zeer sterk verbeterd. Naar mijn beste weten hebben ze zich echt gehouden aan hun woord.
Mooi dat je korting hebt gekregen maar mij is niet duidelijk wat je nu precies wilt bespreken met dit topic. Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit gaat het op slot
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is gesloten.