Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VMware probleem + webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Verwijderd

Topicstarter
Heey tweakers mensen,

Ik heb een probleem met mijn msn messenger + vmware.
Nadat ik vmware heb geinstalleert pakt mijn msn messenger de webcam niet meer.

VMware 7

error:
Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8100039d)

Weet iemand misschien hier een oplossing voor?
Ik heb wel een icoontje bij gekregen bij config scherm
sisoftware Sandra

Pc specs

i7 930
4 gb werk
msi x 58 pro

groetjes maurice en bedankt

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lekker opgezocht weer...

Zoek maar eens bij VMware op "high speed usb guest" en los het probleem wat je hebt, helemaal zelf op. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dit forum is het wel zo dat we wel wat meer eigen inzet verwachten voor het openen van een topic.
Het algemeen beleid waar je bij je aanmelding mee akkoord bent gegaan bevat onder andere het de quickstart waar een aantal beginpunten voor jezelf staan.

Daar komt in jouw huidige verhaal helemaal niks van terug - zelfs niet de meest voor de hand liggende optie om in je Vmware console te checken of je je webcam wel hebt doorgelust naar je XP Guest.

Daarom gaat dit topic ook dicht en verzoek je vriendelijk om toch eens naar die Quickstart te kijken; je zult vanzelf merken dat mensen meer geneigd zijn je te helpen als je zelf ook laat zien dat je er moeite in steekt in plaats van 'even snel een vraag te stellen' :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.