Ik ben bezig met het opzetten van een online garantiesysteem in .NET het gaat om het volgende: dealer dient garantieaanvraag in en registreert eindklant. Vervolgens beoordeelt service de aanvraag en keurt deze goed of af. Het lijkt mij dat meer mensen met dit bijltje hebben gehakt of dat er zelfs een kant en klare online oplossing is maar ik heb hier nog niets van gevonden. Heeft iemand al een iets soortgelijks bij de hand gehad of bestaan er al soortgelijke online oplossingen?
Je bent dus opzoek naar een kant en klare oplossing? Helaas, dat is nu net niet de bedoeling. Als je wilt gaan praten over hoe jij het op zou zetten met met uitleg waarom je bepaalde zaken hebt opgezet zoals je dat gedaan hebt dan kan je een nieuw topic openen, maar op deze manier hoort het topic niet in de devschuur thuis.
Edit RobIII
Edit RobIII
[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 23-06-2010 14:11 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Euh, dit is gewoon een scriptrequest en ik zie sowieso niet hoe dit in SEA zou horen 
Waar hoort mijn topic?
* RobIII mept Creepy
Waar hoort mijn topic?
* RobIII mept Creepy
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 23-06-2010 14:11 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()