Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag Tweakers,

Ik beschik over de volgende configuratie:
  • Windows XP
  • GeForce 8400 GS (heeft een analoge en een digitale uitgang)
  • Analoog beeldscherm (Belinea)
  • Analoog beeldscherm (Acer), geconnecteerd met een VGA/DVI adapter
Ik probeerde een driverupdate naar de laatste versie, maar dan werkt het tweede scherm niet meer.

Situatie vóór de update
Beide schermen werken perfect met driver 6.14.11.7824 (7/10/2008). Als ik rechts klik op het NVIDIA-icoontje, dan staat er "Display 1 - Analog" en "Display 2 - Analog".

Situatie na de update
Ik installeerde de laatste versie. Het tweede scherm werkt niet meer
I installed the latest driver version. The second display fails. ls ik rechts klik op het NVIDIA-icoontje, dan staat er "Display 1 - Analog" en "Display 2 - Digital".

Weet iemand van jullie hoe ik de laatste driver kan forceren om het scherm toch analoog aan te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriebelkous
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 13:54
Waarom wil je die update? Is niet updaten of wachten tot de volgende update en dan weer proberen geen optie?

www.racetalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik de nieuwste Flash Player installeerde (10.1), werken video's plots niet meer goed: Youtube stutterde etc. De oplossing hiervoor is drivers voor de grafische kaart updaten. Helaas, dan werkt mijn tweede scherm niet meer :)
Nu even gedowngrade naar Flash Player 10.0... maar die is vulnerable voor een paar dingen, aldus m'n Firefox.

Geen idee ook of de problemen met de driver specifiek zijn voor deze ene versie, dan wel een verandering inluiden die ook in volgende versies blijft voorkomen.