Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op engadget http://www.engadget.com/2...motorola-droid-x-preview/ een preview gezien over de Motorola droid X.
Ik ben erg onder de indruk met name dat hij ook HDMI heeft. Geen enkele telefoon in europa heeft dat nog.

Ik heb een beetje rondgezocht op het internet en zag dat de officiele launch of bekendmaking vandaag 23 juni zou zijn.
Maar heb ook rondgekeken of hij ook in europa uitkomt. Maar heb helaas nog niks gevonden. Weet iemand van jullie misschien of hij ook in europa uitkomt? want anders wacht ik even voordat ik de Galaxy S koop. :P
Afbeeldingslocatie: http://techtickerblog.com/wp-content/uploads/2010/06/moto-droid-x-preview.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is een cdma-telefoon, dus deze versie komt in ieder geval niet in Europa terecht. Wel is het natuurlijk mogelijk dat er een versie met gsm/umts komt, maar daar is nog niets van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
was er vandaag geen keynote van google en motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 12:45:
Dit is een cdma-telefoon, dus deze versie komt in ieder geval niet in Europa terecht. Wel is het natuurlijk mogelijk dat er een versie met gsm/umts komt, maar daar is nog niets van bekend.
Het is waar dat het geen GSM versie is idd. Maar kijk naar de Motorola droid. Die was toch ook CDMA? En de Motorola Milestone niet de GSM versie ervan?
Hoop dat er zeg maar ergens een bericht kwam dat hij ook in Europa uit zou komen die GSM ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kenny1001 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:02:
was er vandaag geen keynote van google en motorola?
Volgens mij begint die over 8minuten
http://twitter.com/VerizonWireless Die zit er iig live bij...

http://www.engadget.com/2...t/?sort=newest&refresh=10

[ Voor 16% gewijzigd door TripleQ op 23-06-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:14:
[...]

Het is waar dat het geen GSM versie is idd. Maar kijk naar de Motorola droid. Die was toch ook CDMA? En de Motorola Milestone niet de GSM versie ervan?
Hoop dat er zeg maar ergens een bericht kwam dat hij ook in Europa uit zou komen die GSM ondersteund.
Dat zeg ik toch ook? Er is een kans op een gsm-versie. Maar in ieder geval, deze is dat dus niet, dus een release in Europa zit er sowieso voorlopig niet in. Tenzij straks natuurlijk meteen een gsm-versie aangekondigd wordt, maar dat verwacht ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:54:
[...]

Dat zeg ik toch ook? Er is een kans op een gsm-versie. Maar in ieder geval, deze is dat dus niet, dus een release in Europa zit er sowieso voorlopig niet in. Tenzij straks natuurlijk meteen een gsm-versie aangekondigd wordt, maar dat verwacht ik niet.
Een quote vanaf de persconverentie van zojuist
1:54PM Sanjay says the Droid X is only for Verizon in the US -- "We may have a device that's similar in the rest of the world, but this is only for Verizon."
Ik moet de komende maanden weer een nieuwe uitzoeken van vodafone...Afwachten dus wat er de komende maanden door motorola wordt aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dan hoop ik dat 'similar' in dit geval ook ècht similar is. Ik wil een monster processor met een monster scherm met Android. Yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TripleQ schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:58:
[...]

Een quote vanaf de persconverentie van zojuist

[...]

Ik moet de komende maanden weer een nieuwe uitzoeken van vodafone...Afwachten dus wat er de komende maanden door motorola wordt aangekondigd...
Ik geloof zeker dat Motorola binnen een aantal maanden met een nieuw toestel hier op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Dat is nogal een boute uitspraak... als je ziet hoelang de Droid er over heeft gedaan/doet.
Enfin, op engadget staat al een handson, dus aardig wat foto's erbij: >>click<<

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hoeft natuurlijk niet de gsm-versie van de Droid X te zijn, er staan meer toestellen op de planning. Maargoed, gaat een beetje offtopic zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Je hebt nu wel de Milestone XT720, hoop toch echt dat deze naar net als de Droid nog naar de EU komt, ziet er goed uit en is een van de weinige phones die aan mijn lijstje van eisen voldoet, maarja zit nog een maand of 10 vast aan mijn huidige abbo dus ik kan wel even wachten :P

Hij zal wel veel later in Europa uitkomen. En de Milestone XT720 heeft ook een hdmi aansluiting, en de droid 2 mischien ook wel (niet zeker ik zal het nog eens opzoeken).

[ Voor 23% gewijzigd door Engra op 07-07-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de droid 2 heeft geen hdmi,
hier een paar telefoons die dat wel hebben:
nokia n8
motorola milestone xt720
nokia e7 (nog niet uit maar heeft wel een toetsenbord)

en misschien wel de beste de ACEr stream

die laatste heeft eigenlijk alles behalve een goede merknaam, maar wel een 1 ghz proc, video opname in 720p
512 mb ram en natuurlijk hdmi out
maar heeft een vreselijke skin erover en geen community erachter die er custom rom's voor maakt
dus die zou ik toch maar niet doen.............

de e7 en de n8 zien er prachtig uit maar hebben helaas symbian

verder is er nog de "oude" droid X de motorola milestone xt720 maar die heeft een mindere proc |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
goedemiddag, topic is alweer een paar maanden oud hoor ;).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:09:
goedemiddag, topic is alweer een paar maanden oud hoor ;).
niemand hoort 2 maanden te wachten op een goed antwoord ;D
Pagina: 1