Toon posts:

Samsung ue55c6700 en facebook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nu ik in bezit van deze C6700 en ook heb bijbetaald heb voor internet tv,ben ik toch niet zo tevreden over het internet gedeelte.
De facebook widget krijg ik niet aan de praat. Heb geregistreerd met site-id enz maar krijg het niet aan de praat.
Alleen geregistreerde gebruikers krijgen toegang tot dit gedeelte en sta geregistreerd ?????
Met Samsung gebeld en kreeg als antwoord dat ik naar Facebook moest bellen????
Iemand nog last van?
Heeft er nog iemand last van Clouding? Met heel donkere beelden zie ik toch lichte wolkjes.
Mijn vorige samsung had er ook last van. Nu 4 jaar later is het probleem nog steeds verholpen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deikesu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-09 14:51
Ik heb zelf ook een C6700. Ik zal eens kijken of ik Facebook aan de praat krijg. Ik zag idd ook het geregistreerde gedeelte, maar ik dacht dat je daar alleen je username en password moest invullen om het te laten werken.

Verder heb ik ook last van clouding... Links in het midden zie ik helaas duidelijk 2 wolken. Nu dat ik weet dat ze er zitten zie ik het ook tijdens donkere scenes in films. Het is wat lichter dan de rest.

Ik begrijp nou niet helemaal of dit normaal is of niet. In een paar andere topics lees ik dat er monteurs voor langskomen en dat het dan soms wordt vervangen. Weet jij hoe erg het moet zijn voor ze er iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 23:37

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Soms werken de Internet widgets niet/goed omdat er TV's zijn in deze wereld met dezelfde MAC-adress. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 15:31
Ik heb een ook een c6700 en facebook werkt wel.
eerst met je een account aan maken op de tv.
in dat account zet je je facebook account email en ww
als je naar facebook wil staat er onder inhet scherm klein dat je op de Rode A van je afstabd bediening moet drukken om je aan temelden daat geef je het tv www op en dan kom je op facebook.

Als het niet lukt wil ik het wel volledig uitschrijven, maar dat aanmelden was iets wat ik over het hoofd had gezien.
Werkt bij jou de CI+ module?
en bij mij werkt YouTube niet met het account van de TV

Robert