[Steam] Account uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-07 15:47
Beste mede tweakers,

Ik heb sinds maandag een probleem met steam,
ik probeerde in te loggen, net zo als gewoonlijk om even een potje Modern Warfare 2 te spelen,
maar toen kreeg ik plotseling de volgende error:
Deze Steam-account is uitgeschakeld :?
Zelf heb ik niks gedaan waardoor dit kon komen,
iig niet voor zo ver ik weet.
Dus maar even een steam support ticket aangevraagd en verstuurd.
Maar ik heb nog steeds geen mail terug, terwijl ik de mail maandag al gelijk heb verstuurd.
Het enige waarvan het mischien kan komen is dat ik bij spellen lijst een product code toevoegen heb gedaan om te proberen of mijn verse aankoop van Mass Effect 2 ook via steam kon?
Anders zou ik het zelf ook niet weten,
Hier nog even een printscreen van de error.
Hopelijk kunnen jullie mij even wat meer wijsheid geven?

M.v.G.
Schootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Oei, ik weet niet of dat zo'n goed idee was. Je hebt dus je key van je normale versie van ME2 ingevoerd in steam als ''echte'' steam game? Dat gaat dus niet werken... Je kunt wel een snelkoppeling maken voor een non-steam game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:57

The Zep Man

🏴‍☠️

peakaboo schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 04:22:
Oei, ik weet niet of dat zo'n goed idee was. Je hebt dus je key van je normale versie van ME2 ingevoerd in steam als ''echte'' steam game? Dat gaat dus niet werken... Je kunt wel een snelkoppeling maken voor een non-steam game.
Maar het invullen van een code van één van je eigen non-Steam, retail spellen is geen reden om een account af te sluiten. Overigens staan in dit document altijd alle retail spellen die op Steam geactiveerd kunnen worden. Als het niet op deze lijst staat, kan het ook niet.

@TS: Recent misschien een Steam serial gekocht via een third-party website? Vaak is er wel een duidelijke reden waarom accounts afgesloten worden, maar durven de accounthouders dit niet toe te geven. Wat je ook even kan doen is Steam afsluiten, je Steam folder hernoemen en Steam opnieuw installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 23-06-2010 07:04 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
@peakaboo
Ja het was idd niet echt slim om te doen,
en ik gebruik meeste games ook al wel als snelkoppeling, want steam vind ik net wat fijner dan xfire :P

@The Zep Man
Nee is geen third-party ket/website, de enige key die ik op steam heb staan is Modern Warfare 2,
en opnieuw installeren heeft ook geen zin, want heb op deze pc toevallig net helemaal schone nieuwe windows gegooid maar heb het probleem nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

schootje schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 13:35:
@The Zep Man
Nee is geen third-party ket/website, de enige key die ik op steam heb staan is Modern Warfare 2,
en opnieuw installeren heeft ook geen zin, want heb op deze pc toevallig net helemaal schone nieuwe windows gegooid maar heb het probleem nog steeds.
En hoe ben je aan die Modern Warfare 2 key gekomen? Zelf gekocht in een fysieke winkel in het land waar je woont en waarin je Steam account is geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
The Zep Man schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:59:
[...]
En hoe ben je aan die Modern Warfare 2 key gekomen? Zelf gekocht in een fysieke winkel in het land waar je woont en waarin je Steam account is geregistreerd?
Daar heb je wel een punt ja. Grote kans dat je account geblokkeerd is door het gebruik van een code van buiten de EU.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
Modern Warfare 2 heb ik zelf gekocht bij de makro in Hengelo,
En had hem sinds 5 december en nooit geen problemen mee gehad,
Mijn gevoel zegt nog steeds dat het komt dat ik die Mass Effect 2 key had ingevoerd en dat het daar mis ging,
maar ik heb nog steeds geen mailtje terug gehad....
Heeft iemand ook toevallig ervaring met hoelang het duurt voordat je antwoord krijg op je steam support ticket?

M.v.G.
Schootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
Goed nieuws,
Kreeg net een mailtje van steam, m'n account was "gehighjacked" dus probleem opgelost en er kan een slotje op,
Iedereen bedankt voor de hulp!

M.v.G.
Schootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:28

Kettrick

Rantmeister!

schootje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 04:50:
Goed nieuws,
Kreeg net een mailtje van steam, m'n account was "gehighjacked" dus probleem opgelost en er kan een slotje op,
Iedereen bedankt voor de hulp!

M.v.G.
Schootje
Misschien kan je even vermelden hoe dat gebeurd is, als je dat weet?. Dan heeft iemand anders er misschien ook nog wat aan :).

offtopic:
Groeten doen op GoT is niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

schootje schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 04:50:
Goed nieuws,
Kreeg net een mailtje van steam, m'n account was "gehighjacked" dus probleem opgelost en er kan een slotje op
Probleem opgelost? Wat ga jij doen om te voorkomen dat je account de volgende keer gestolen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
@Kettrick
Ehmmm hoe het komt?
Ik zou het niet weten, Ik las wel ergens dat iemand het ook had toen die was uitgenodigt voor een CoD groep,
Heb ik zelf ook gedaan, maar volgens hem werd je dan naar een fake steam site gestuurd waar je acc en pw moest invoeren, maar dit kan ik me niet herinneren dat ik dat ook had,

@The Zep Man
Nou steam heeft met dat mailtje mijn pw en geheime vraag gereset,
En die heb ik nu ook verandert in een moeilijker wachtwoord dan eerst.
En gewoon wat beter opletten met account info ergens invoeren

[ Voor 6% gewijzigd door schootje op 26-06-2010 00:06 ]

Pagina: 1