G450 TV-out kabeltje

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:38
Wie weet waar ik een TV-out kabeltje voor de Matrox G450 Oem kan kopen.
(Bij matrox zelf kan het niet, volgens hun website hebben ze geen voorraad.)

Verwijderd

probeer eens bij http://www.informatique.nl

• Gene
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 12:28
De kabel is met bijna 100% zekerheid niet los te koop. Er is echter 1 oplossing voor:
Stuur een zielige mail naar de helpdesk van MATROX dat je bij een verhuizing je kabel bent kwijtgeraakt :'( en dat je nu geen gebruik meer kunt maken van de dh optie. Jammer want je hebt een dvd en wilt daar gebruik van maken. Vraag vriendelijk of zij een oplossing hebben aangezien je in Holland GEEN kabeltje los kunt kopen.
Werkte bij mij prima en binnen 8 uur had ik een mailbevestiging met de aanwijzingen hoe ik van matrox een kabeltje kon krijgen (nou ja krijgen kopen).
Na een bevestiging van mijn kant dat ik de kabel GRAAG wilde kopen een postwissel opgestuurd naar Engeland en binnen 3 dagen had ik de kabel (met een leuk pakketje software) in de bus.
Oke, het is niet helemaal goed te praten dat je moet liegen maar he..... uiteindelijk betaal je voor de kabel dus je besodem.... niemand anders :) :) :)

Oh ja totaal (inclusief verzendkosten kwam het kabeltje op fl. 60,- (piekies)

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

Verwijderd

Voor minder dan 60 piek kan je bij de eerste de beste beetje-electro-zaak ook doodgewoon het kabeltje laten maken hoor... gewoon ff laten weten wat je aan welke kant etc. moet hebben.

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Dat kabeltje hoor je ten alle tijde bij je kaart te krijgen, zoniet dan houdt je leverancier iets achter...

Ik heb voor m'n G400 Max (die toevallig net aan het overlijden is ;( ) zelf een RGB kabel gemaakt (oude 3DFX kabel in 2en geknipt). Hiermee is het mogelijk (als je een beetje goede TV hebt) om je TV via RGB aan te sturen, wat er echt _SUPERSTRAK_ uitziet. Ook kan je het composite en SVHS signaal uit de kabel halen. Zelf maken is niet echt ingewikkeld, als je het schema wilt hebben mail me dan even. Dit schema is volgens mij geschikt voor alle G400 en G450 kaarten.

Concrete Loop Watercooling

• miles
Op maandag 12 maart 2001 11:20 schreef FreeRider het volgende:
Dat kabeltje hoor je ten alle tijde bij je kaart te krijgen, zoniet dan houdt je leverancier iets achter...
Ook bij de Oem-versie?

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Kabeltje krijg je alleen bij de 32 Mb OEM versies, bij de 16 Mb versie zit geen kabeltje... Althans, zo krijgen wij ze binnen van onze leverancier.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Het bewuste kabeltje zit inderdaad niet bij alle OEM versies. Het is wel los verkrijgbaar, ook in Nederland. Gewoon even bij een aantal compuzaken informeren of anders is het per internet te bestellen bij Matrox. (en als ze het niet op voorraad hebben duurt het iets langer)

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik heb dit kabeltje zowel bij m'n gewone G400 DH 32MB (OEM) als bij mijn G400 Max (Ret.) gekregen. Op dat moment werkte ik in een computerwinkel, en alle kaarten van Matrox kregen die kabels meegeleverd, zelfs de 16 MB DH modellen. De laatste kaartjes (G450, OEM) die ik daar heb gezien werden ook gewoon geleverd inclusief verloopkabel.

.. ik zou nog eens gaan zeuren bij je leverancier, wie weet vinden ze er "opeens" toch nog een..

Concrete Loop Watercooling

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:13
Of het OEM is of niet boeit niet. De enigste G450 waar je _geen_ kabel bij krijgt is de G450 16MB SDR LE.

• miles
tnxxxxxx

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:52
Bij Memo verkopen ze die los. www.memo.nl en dan staat ie ibj Matrox kabels geloof ik.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Bij Informatique issie te koop voor 35,- piek
(ze hebben hem op voorraad)

GreetZZ
Pagina: 1