fotos uit het fotoalbum verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 10:11
Vroeger had ik een abbo bij tweakers. Door dat abbo kon ik plaatjes online zetten, wat ik ook gedaan heb.

Nu we al een hele tijd draaien op de karmastore heb ik geen toegang meer tot het toevoegen/verwijderen van fotos. Ik heb echter nog wel een foto album en zou hier fotos uit willen halen.
Is dit te regelen? Ik wil namelijk de foto van mezelf en die van mijn ex graag uit het foto album weg.

Ik baal er nog steeds van dat ik vergeten ben mijn abbo toen te verlengen. dat was net 2 of 3 dagen voor de karma store aangekondigd werd en je dus geen abbo meer kon nemen. Ik haal namelijk nooit de hoeveelheid karma die nodig is, maar gebruikte de functionaliteit wel. Ik zou ook per direct bereid zijn weer te betalen voor de functionaliteit.

“An elephant is a mouse with an operating system”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52
Even voor de zekerheid; je bent toch niet vergeten hoe je een foto verwijdert?

Hokje onder de foto aanvinken en op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/icons/page_delete.png klikken en bevestigen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
Ik heb geen beheer opties voor het fotoalbum. De fotos die erin staan zijn nog van voor de karma store.

gallery: Elephtera daar staat niks om het fotoalbum te bewerken
http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum die pagina zegt dat ik geen toegang heb, enkel voor mensen met voldoende karma.

Is er nog een andere pagina en zie ik het inderdaad over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, dat is inderdaad de pagina die jij moet hebben. Het ziet eruit alsof je net tussen wal en schip bent gevallen. Tijdens de overgang werden de albums al niet meer verwijderd, maar jij hebt achteraf ook geen toegang meer gekregen.

Dit is iets wat een devver overigens eenvoudig moet kunnen oplossen, ofwel door jou toegang te geven, ofwel door de betreffende afbeeldingen te verwijderen (of het hele album).

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elephtera
wie/waar kan ik het beste aanspreken om de 2 fotos te verwijderen? want de rest maakt me niet zoveel uit. Alleen zou het prettig zijn als de foto van mijzelf, en de foto van mijn ex vriendin niet meer in het album staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52
Ik verplaats 'm even naar LD, misschien dat je daar hulp kan krijgen :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

wie/waar kan ik het beste aanspreken om de 2 fotos te verwijderen?
Iig volk met meer rechten dan ik heb, maar die zijn nu ook geattendeerd op het topic.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nu werken die linkjes wel ;) Succes ermee :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.