Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starface
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-06-2022
Hallo,

Ik heb een iPhone 3gs 16 gb wit.

Ik had vandaag iOS4 op mijn iphone gezet omdat ik dacht dat er een jailbreak voor was, maar helaas was dat niet zo dus had ik mijn iOS4 weer gedowngrade naar 3.1.3. Met itunes 9.1

Helaas kreeg ik tijdens het installeren (downgraden) van de firmware via itunes een foutmelding van (volgens mij) 1604. Daarna wilde ik het toestel gebruiken maar deed die niets meer.

Mijn computer herkent het toestel niet meer het toestel reageert niet meer op aan uit knop of home button. Ik heb het toestel al tijdje (15min) in de stopcontact gehad maar niets gebeurde.

Ik heb wat gelezen over DFU mode maar daar zit die ook niet in aangezien ik alle methodes heb geprobeerd (power button en home button tegelijk 10sec etc.) maar niets blijkt te werken.

Ik heb de iphone ook op een andere pc geprobeerd aan te sluiten maar dat bleek ook niet te werken.

Weet iemand hier een oplossing voor want ik ben vandaag al letterlijk 10 uur non stop op zoek naar een oplossing..

Ik hoop van jullie te horen Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34
Ik heb ook daarnet een 1604 (recovery mode) en een 1600 (DFU mode) gehad.
Vervolgens van Mac losgehaald en 1 minuut later weer erin. Toen vond hij weer mijn iPhone.
Probeer eens iTunes 9.1 te updaten naar 9.2. De probleem is waarschijnlijk dat 9.1 jouw iPhone niet herkent.
9.1 kent geen iOS4 en dat heb je nu (nog) erop staan, als het goed is....

Proberen kan geen kwaad lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starface
Bedankt voor je reactie, maar dat heb ik al geprobeerd. Ik ben bij de apple store geweest en daar op een MAC pc geprobeerd maar dat werkte ook niet. Zij werken met de nieuwste versie van iTunes. T-mobile kan het toestel niet terugsturen omdat die geimporteerd is blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Wat zegt de apple-store verder dan?

Waar heb je de I-Phone zelf gehaald?
Als je hem van de T-Mobile is kan die nog niet geïmporteerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Starface schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:21:
Bedankt voor je reactie, maar dat heb ik al geprobeerd. Ik ben bij de apple store geweest en daar op een MAC pc geprobeerd maar dat werkte ook niet. Zij werken met de nieuwste versie van iTunes. T-mobile kan het toestel niet terugsturen omdat die geimporteerd is blijkbaar..
Volgens mij heb je, mits de iPhone erbinnen valt, nog garantie en dan zou je bij de Apple-store de zaak kunnen laten opsturen... lijkt mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

zowieso is 10sec home+power niet genoeg voor DFU

Je moet even eerst power 10sec induwen
dan na 10sec ook home erbij voor 10sec en dan power loslaten na die 10sec, maar home ingedrukt blijven houden todat ie in dfu springt.

En fyi er is wel degelijk een jailbreak voor iOS4 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 23-06-2010 16:34 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starface
Hij is gekocht bij CDmedia daar heb ik als het goed is 1 jaar garantie tot augustus, dus dat is mooi. Maar hij is waarschijnlijk wel geimporteerd door die internet winkel aangezien die ook niet met tmobile kaart te activeren was voorheen.

Ik ben ook gelijk bij een paar telefoonwinkels geweest en daar konden ze het toestel bekijken gratis en dan zeggen hoeveel het zou kosten, maar ik wil eerst even via die internet site CD-media kijken of ik 'm terug kan sturen.

@defiance

Dat heb ik ook geprobeerd maar tevergeefs.. ik heb alle soorten combinaties en tijdsduur geprobeerd met die knopjes :P

@vgroenewold

Apple nederland is niet verantwoordelijk voor de iphones in nederland, zij hebben daar niets mee te maken dat regelt T-Mobile allemaal. Werd mij vandaag verteld bij Apple en T-mobile store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starface
Ik had ergens gelezen dat het ook aan itunes kon liggen dus moest ik itunes en ALLE itunes gerelateerde software van de pc afhalen. Daarna opnieuw installeren. Dat heeft helaas niet gewerkt..

Ik heb zelfs mijn pc compleet opnieuw geinstalleerd en dan weer itunes geinstalleerd maar dat werkte ook niet.

Hij moet dus terug naar de internetwinkel of naar een gsm winkeltje.. Aangezien er verder geen oplossingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik zou even een andere pc proberen met alle nieuwste software. Heb ik ook een keer gehad nl en bij mij lukte het wel op een andere pc. Succes iig, lukt vast wel.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starface
Hallo,

Ik heb het op de pc van me zusje geprobeerd ook een redelijk goede pc, maar daar heeft het helaas niet gewerkt. Ik had het ook al bij de apple store in een MAC geprobeerd, daar lukte het ook niet.

Bedankt voor je reactie..
Pagina: 1