Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een xperia x1 die ik als modem wil gebruiken om aan mijn laptop te hangen en zo op het www te komen via de laptop. Volgens de website van Sony is daar geen software voor, en ook via google kom ik niet echt verder. Met mijn lg renoir werkt het altijd perfect. Maar als ik zo rond kijk zie ik dat er nergens een soort van pc suite is voor die x1. Heeft er hier iemand ervaring mee? Zou hem graag gebruiken op vakantie in combinatie met de laptop.

Ron

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 00:37 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je gezocht? Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen verwachten we op GoT eigen inzet. Dus breidt aub je topicstart wat uit.

• gerard899
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05:24
Als je Windows Mobile Apparaatcentrum heb geinstalleerd staan (Windows Vista/Windows 7) onder Windows XP ActiveSync 4.5 kun je je gevens uitwisselen tussen je mobile en je laptop.

op het moment dat je verbonden bent met je laptop
ga je met je Sony X1 naar start --> programma's --> gedeelde internet verbinding --> internet verbinding delen(uit me hoofd gezien mijne momenteel gerepareerd wordt)

als het goed is zal je nu op je laptop internet moeten krijgen, dit werkt ook met behulp van bluetooth :) inplaats van de usb kabel.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Gerard,

We hebben gedaan wat jij had gezegt en het werkt perfect!!
Hartelijk dank voor de info!