Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watse
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08 19:04
Ik vraag me af of het mogelijk is om 2 Xtreamers te koppelen met een enkele crosscable zodat ze mekaars content kunnen spelen?
Naar een PC lukt het wel weet ik. Ik wil namelijk 2 Xtreamers kopen voor in de auto zodat 2 kinderen onafhankelijk kunnen kijken. Maar ik wil niet alles dubbel erop zetten. Misschien maar één Xtreamer met een harde schijf erin. Een switch en een netwerkschijf zou ook kunnen maar dan heb je weer 2 apparaten erbij. Ik dacht een crosscable, allebei op een fixed IP zetten, handmatig de \\IP\share van de ander invoeren. Draaien. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Botsen de 2 remotes controls niet met elkaar? Wellicht toch 2 verschillende merken nemen?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watse
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-08 19:04
Ik denk dat dat wel meevalt. Nu kijken ze ook op twee identieke DVD-spelertjes met maar één AB. (De andere AB ligt ergens op een parkeerplaats in Frankrijk, denken we |:( ) Eventueel kan ik de Xtreamer AB iets modden met een buisje voor het ledje. Een soort richt-AB dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat moet gewoon werken, als de Xtreamer samba host kan spelen (bestanden delen). Staat vast wel in de manual ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...