Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-08 09:44
halo,

ik heb een probleem, ik ben nu een film aan het maken met pinnacle studio 14 hd, ben nu ongeveer op 30 minuten maar iedere keer als ik iets verplaats inkort of iets nieuws toevoegt, staat ie vast en als je nog een keer klikt een wit scherm(beet je waaziger ) maar na een tijdje doet hij het dan weer, ook staat dan de proccesor op 100%. ik werk op een hp pavilion dv 9000, met een amd turion 64 x2 mobile technology tl-602.00 ghz, en 2 gb werk geheugen en een nvidea gs 8400m.

komt dit probleem vaker voor, en is er een oplossing voor.

alvast bedankt
KingMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom!

Videobewerking scharen we niet onder Officesuites en -software, ik verplaats je topic dus even naar Film & Video
Ik pas meteen de topictitel even aan, "pinnacle studio 14 hd ultimate collection" zegt namelijk alleen maar dat je het over een tool hebt maar niet wat nu de vraag is :)

Zo te horen is 'ie gewoon hard aan het werk maar ik heb geen enkele ervaring met Pinnacle. Je hardware klinkt mij als voor videobewerking wat matig dus daar kan het best aan liggen. Vergelijk het eens met aanbevolen hardware. (Zeg ik zonder enige ervaring hiermee).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:50

Caveman

whahoehaha

Het is geen probleem, maar een feature... :) Pinnacle rendert "realtime" zeg maar, als jij iets doet (invoegen, verplaatsen ect) dan werkt die dat bij. Afhankelijk van je PC gaat dat vlot of iets minder vlot.
In jouw geval, zit je op een laptop te werken (zou ik zowiezo geen videobewerking op doen, maar das persoonlijk) en het is niet de nieuwste meer, dus bewerkingen gaan wat tijd kosten.

Je kunt het trouwens uitzetten, in de instellingen staat ergens een vinkje bij "renderen op de achtergrond inschakelen" Even het vinkje weghalen en het zou een stuk vlotter moeten lopen, alleen voor een preview moet je even renderen.

[ Voor 53% gewijzigd door Caveman op 23-06-2010 20:41 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !