Custom build PC

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een vraag stellen over welke onderdelen ik het best kan gebruiken in een game/budget PC.

Ik wou deze config maken:

CPU: Intel Celeron E3200 2,4 Ghz, L2: 2x 512KB, (OC 3 Ghz) €40,-
GPU: Nvidia GeForce GT 220 Club 3D 1GB-DDR3 128-bit PCI-e €50,-
MAIN: BioStar G31- M7TE DDR2 UBS 2.0 PCIe 2.0 x16 mATX €40,-
RAM: Corsair Value Select VS2GSDS800D2 2GB DDR2-800 €40,-
PSX: Aerocool E78-430 WATT €25,-

Een behuizing en harddisk heb ik nog wel. Alle prijzen komen van http://tweakers.net/pricewatch/

Graag een advies, ik heb ongeveer €250,- te besteden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 21:24:
Hallo,

Ik wil graag een vraag stellen over welke onderdelen ik het best kan gebruiken in een game/budget PC.

Ik wou deze config maken:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Celeron E3200€ 39,77€ 39,77
1Biostar G31-M7 TE€ 36,65€ 36,65
1Corsair Value Select VS2GSDS800D2€ 42,35€ 42,35
1Aerocool E78-430€ 25,47€ 25,47
1Club3D GT 220€ 52,39€ 52,39
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 196,63

Een behuizing en harddisk heb ik nog wel. Alle prijzen komen van http://tweakers.net/pricewatch/

Graag een advies, ik heb ongeveer €250,- te besteden.
Als je de prijzen toch al uit de pricewatch hebt, kan je mooi een boodschappenmandje maken en die hier publiceren (zoek je onderdeel op, druk op 'in inventaris', maak een lijst en als alle items toegevoegd zijn druk je op 'maak RML'. Copy-paste die code hier). Dan zijn de prijzen wat makkelijker te zien en krijg je een totaalprijs. Ik heb het in je eigen post vast voor je veranderd. Als je onderdelen wil veranderen, klik je op 'importeer producten' en geef je die lijst een naam. Je nieuwe product voeg je aan de lijst toe en dan genereer je weer een RML
Verder; wat is je motivatie voor bepaalde onderdelen? Alleen boodschappenlijstjes hebben hier meestal niet zo'n lang leven als topic

Edit: welkom op GoT :). Aangezien dit je eerste post was, weet je waarschijnlijk niet helemaal wat de bedoeling is. Kijk bijvoorbeeld eens hier naar hoe een topic voor het samenstellen van een systeem er uit kan/hoort te zien, of kijk bij de Best Buy Guides naar iets wat in de buurt komt van wat je wil hebben en trek daar de prijzen van harddisk en behuizing af. De BBG's hebben ook eigen topics waarin de keuzes worden onderbouwd en mensen met alternatieven komen. Daar kan je goed in zien wat handig is in een bepaalde situatie.

[ Voor 65% gewijzigd door gwystyl op 22-06-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Je gaat er hier ook gemakshalve van uit dat jouw 40 euro Biostar bord goed overklokt icm je processor.
Heb je de manual al eens gelezen van de Biostar? Als je wilt gaan overclocken zou ik m niet als eerste kiezen:
CPU Voltage
T his item allows you to select CPU Voltage Control.
Options: Default (Default) / +10% / +25% / +35%

Weinig nauwkeurig CPU voltage aanpassen imho

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica