Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[suggestie] Code in signatures uitsluiten van limite

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Zonet (nouja, net? Tijden gezocht naar hoe je een stomme "enter" in je Sig krijgt... bleek gewoon [br] |:(), mijn signature even aangepast. Schijnt er een 255 tekens limiet te zijn om extreme sigs te voorkomen, en dat is natuurlijk prima, maar dat betekent wel dat de url's ingekort moeten worden; voor mij meestal al reden er niet op te klikken. Zou het niet mogelijk zijn om code in sigs zoals [br], of url's en code binnen de haakjes uit te sluiten van de 255 tekens limiet? [url="want.dan.zijn.al.de.tekens.die.nu.hier.staan,.opgeslokt.door.de.limiet.in.je.Sig..En.dat.is.jammer.Overigens.krijgt.de.devv.die.het.aanpast,.van.mij.een.Twix.thuisgestuurd!"]Dit kan een hoop tekens schelen[/url], en je verliest het doel van de limiet (cluttering voorkomen) ook niet uit het oog.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Dataveld waar dat in opgeslagen wordt heeft domweg een bepaalde maximale afmeting. We kunnen wel net doen alsof de html/rml niet bestaat, maar dan past het nog steeds niet in dat veld ;)

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
En dat is niet te omzeilen? Overigens wordt ik gelukkig niet gehinderd door enige kennis van webprogramming, dus mocht ik onzin blaten dan moet je me dat maar even vergeven...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:19

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je kan geen goederentrein in de ruimte van een parkeerplaats voor jouw auto kwijt he ;) Ergens zal die RML danwel de resulterende HTML moeten worden opgeslagen en dat mag max. 255 karakters zijn.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Je moet nu eenmaal ergens een grens trekken. Theoretisch is die 255 karakter-limiet natuurlijk te verhogen, maar technisch gezien is het nu eenmaal ook eenvoudiger om gewoon de lengte van een string te nemen als limiet zonder verdere poespas.

Ik hou van simpel, en in de praktijk blijkt er prima mee te werken. Overigens zijn er wel truukjes om je RML zo klein mogelijk te houden (bijvoorbeeld het protocol weglaten bij een link).

Won'tfix dus.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.