Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
't Dataveld waar dat in opgeslagen wordt heeft domweg een bepaalde maximale afmeting. We kunnen wel net doen alsof de html/rml niet bestaat, maar dan past het nog steeds niet in dat veld
En dat is niet te omzeilen? Overigens wordt ik gelukkig niet gehinderd door enige kennis van webprogramming, dus mocht ik onzin blaten dan moet je me dat maar even vergeven...
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Je kan geen goederentrein in de ruimte van een parkeerplaats voor jouw auto kwijt he
Ergens zal die RML danwel de resulterende HTML moeten worden opgeslagen en dat mag max. 255 karakters zijn.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je moet nu eenmaal ergens een grens trekken. Theoretisch is die 255 karakter-limiet natuurlijk te verhogen, maar technisch gezien is het nu eenmaal ook eenvoudiger om gewoon de lengte van een string te nemen als limiet zonder verdere poespas.
Ik hou van simpel, en in de praktijk blijkt er prima mee te werken. Overigens zijn er wel truukjes om je RML zo klein mogelijk te houden (bijvoorbeeld het protocol weglaten bij een link).
Won'tfix dus.
Ik hou van simpel, en in de praktijk blijkt er prima mee te werken. Overigens zijn er wel truukjes om je RML zo klein mogelijk te houden (bijvoorbeeld het protocol weglaten bij een link).
Won'tfix dus.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()