hallo,
Ik word de laaste tijd 'geplaagd' door bsod tijden het spelen van Call of duty 2 en 4.
Dit gebeurt op een willekeurig moment. Soms 2x in 10 min, soms 1x in het uur.
Ik krijg geen blue screen te zien, hij hangt alleen direct vast met een iritant hang geluid.
Als ik opnieuw opstart lees ik met bluesreen viewer de fout uit en die is alsvolgt:

Ik heb geprobeert het bestand ntoskrnl.exe te vervangen maar tevergeefs.
Iemand een goede manier om deze te vervangen?
Wat ik heb zijn de installatie dvd van windows 6 X64, en de repaircd x64.
Ik weet dat het niet aan mijn hardware kan liggen want nog nooit eerder een bluescreen gehad.
2 maanden geleden mijn windows opnieuw geinstalleerd misschien dat het daar aan kan liggen.
Om veel werk te voorkomen wil ik graag eerst andere alternatieve manieren proberen.
Specs:
Core i7 920 @ 3,2Ghz (stabiel)
6Gb ddr3 ram corsair
Asus p6t
Ati hd4890Black Edition.
Antec neo-power 650
Wie kan me helpen?
Grtzz
Ik word de laaste tijd 'geplaagd' door bsod tijden het spelen van Call of duty 2 en 4.
Dit gebeurt op een willekeurig moment. Soms 2x in 10 min, soms 1x in het uur.
Ik krijg geen blue screen te zien, hij hangt alleen direct vast met een iritant hang geluid.
Als ik opnieuw opstart lees ik met bluesreen viewer de fout uit en die is alsvolgt:

Ik heb geprobeert het bestand ntoskrnl.exe te vervangen maar tevergeefs.
Iemand een goede manier om deze te vervangen?
Wat ik heb zijn de installatie dvd van windows 6 X64, en de repaircd x64.
Ik weet dat het niet aan mijn hardware kan liggen want nog nooit eerder een bluescreen gehad.
2 maanden geleden mijn windows opnieuw geinstalleerd misschien dat het daar aan kan liggen.
Om veel werk te voorkomen wil ik graag eerst andere alternatieve manieren proberen.
Specs:
Core i7 920 @ 3,2Ghz (stabiel)
6Gb ddr3 ram corsair
Asus p6t
Ati hd4890Black Edition.
Antec neo-power 650
Wie kan me helpen?
Grtzz