[Win7 X64 Ultimate] - update KB982670 installatie faalt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:50

hellknight

Medieval Nerd

Topicstarter
Ondanks diverse pogingen blijft installatie van windows-update KB982670 (.NET 4 Client Profile) falen, met errorcode 80200053.
Op basis van eigen ervaring, en diverse topics op o.a. Microsoft Communities en Microsoft Answers over deze errorcode, heb ik het volgende geprobeerd:
- uitschakelen AV
- handmatig starten Windows Installer service
- Nieuwe WGA-check online

Dit heeft helaas nog niet geholpen
Een zoekactie naar deze KB icm deze errorcode levert geen resultaten op.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Het kan ook zijn dat een update niet goed is.
Ik had het ook vorige week, krijg je de updates binnen....herstart computer en dan de volgende dag doet ie dezelfde update weer. En dat gaat door tot het oneindige.

Ik heb de betreffende update (voor net framework) maar gewoon uitgezet. Er komt vast wel weer een update die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:54

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik krijg 'm ook niet geïnstalleerd. Er is schijnbaar meer aan de hand. Ook ik heb Windows 7 x64 Ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Zefde probleem gehad (vanochtend) opgelost door middel van de standalone offline installer te downloaden en te draaien. Dit werkt mogelijk ook gewoon door de web installer te downloaden en te draaien.

Standalone Offline Installerer
Web Installer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanksenior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 04:10
Had hetzelfde probleem met KB982670. Met dank aan Starke opgelost, heb de web installer gebruikt en werkte prima. Vielen dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Same here, ik moet nog testen of het werkt, maar ik heb er wel vertrouwen in, als ik het bovenstaande zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 16:50

hellknight

Medieval Nerd

Topicstarter
@Starke: bedankt, ga ik zo eens proberen.
Edit: vandaag pakte Windows Update deze zonder problemen, dus de offiline installer heb ik niet nodig gehad.
Thanx voor de tip, IIG

[ Voor 62% gewijzigd door hellknight op 23-06-2010 13:34 ]

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Zelf heb ik Win7 X64 Professional maar zodra ik dit soort meldingen heb waarbij het geen eens lijkt alsof er niets gebeurt (Windhoos Update de update probeert te installeren) heb ik al gauw zoiets van naja dan maar Offline Installer downloaden als het dan niet lukt wordt het pas tijd om verder te zoeken.

Zeker die error melding is ook zo fantastisch: Onbekende error tijdens installatie - ja daar heb ik wat aan ;).

Maar goed een snelle zoek op google bleek dat het een bekend probleem is en bood ook de zelf ook gebruikte gegeven oplossing dus vandaar.

Dus geen probleem maar voortaan gewoon ff zelf offline installer zoeken? :p
Pagina: 1