Toon posts:

M11X aansluiten op monitor vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De M11X was in de aanbieding dus had ik die meteen aangeschaft. De m11x heeft een displayport en een HDMI aansluiting. De monitor heeft ook een displayport en een HDMI aansluiting. Nu is mijn vraag wat is beter? Gebruiken van de displayport aansluiting of gebruik maken van de HDMI aansluiting?

En heeft iemand een suggestie voor mij welke kabel ik dan het beste kan kopen?

Bedankt!

Verwijderd

Plaats die vraag eens hierzo: [Ervaringen] Alienware producten - Deel 1

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:02
volgensmij maakt het qua kwaliteit niks uit, ik zou de goedkoopste kabel nemen die er is;) HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2 staat iig iets over hdmi, maar ook PW even doorzoeken. als jij genoegen kunt nemen met een action HDMI kabel, doen! over displayport kan ik verder weinig vertellen..

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Volgens mij DisplayPort iets beter, maar dat is ook eigenlijk enkel in de bandbreedte. Het zijn beide digitale signalen waarbij volgens mij geen verschil zit in de beelddata die overgezonden wordt. Een HDMI kabel geeft je wel het voordeel dat je hem eenvoudig op een TV kan aansluiten.
Of juist niet... Crew ziet juist dit soort zaken het liefste in aparte topics. Niet alles hoeft maar in grote ervaringentopics gedumpt te worden. Dat is een aanname die velen onterecht doen

[ Voor 42% gewijzigd door GENETX op 22-06-2010 19:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er net achter dat het beeldscherm alleen een HDMI aansluiting heeft dus heb ik geen keus...
Is dit een goede kabel?
http://www.hdmikabelshop....hdmi-kabel-1-5-meter.html

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-12 10:44
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 20:39:
Ik kom er net achter dat het beeldscherm alleen een HDMI aansluiting heeft dus heb ik geen keus...
Is dit een goede kabel?
http://www.hdmikabelshop....hdmi-kabel-1-5-meter.html
Je kan eigenlijk geen miskoop doen met HDMI kabels (meestal alleen teveel betalen), in tegenstelling tot VGA kabels is HDMI digitaal dus bijna elke kabel kan dat digitale signaal doorgeven en de kabel zelf hoeft niet zo goed te zijn (wat bij VGA wel handig is)
Pagina: 1