Toon posts:

Boot Camp Assistent probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Het zit zo, als ik via bootcamp een partitie wil maken voor windows xp blokkeert deze bij het maken van een partitie. Het programma reageert niet meer en ook na verloop van tijd bevriest mijn hele scherm, niets anders te doen dan opnieuw opstarten dus.
De ruimte die ik toegewezen heb voor de partitie is op dat moment weg maar de partitie zelf staat er niet, ook bij het opstarten met de windows cd zie ik de partitie niet staat en ook schijfhulpprogramma niet. De enigste manier om deze schijfruimte terug te recuperen is de schijf herstellen vanaf de mac cd.
Krijg dit probleem elke keer opnieuw en zo kan ik natuurlijk ook niet windows installeren :)

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 03:03

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:15:
Hoi,
Het zit zo, als ik via bootcamp een partitie wil maken voor windows xp blokkeert deze bij het maken van een partitie. Het programma reageert niet meer en ook na verloop van tijd bevriest mijn hele scherm, niets anders te doen dan opnieuw opstarten dus.
De ruimte die ik toegewezen heb voor de partitie is op dat moment weg maar de partitie zelf staat er niet, ook bij het opstarten met de windows cd zie ik de partitie niet staat en ook schijfhulpprogramma niet. De enigste manier om deze schijfruimte terug te recuperen is de schijf herstellen vanaf de mac cd.
Krijg dit probleem elke keer opnieuw en zo kan ik natuurlijk ook niet windows installeren :)
wat heb je zelf geprobeerd?
gegoogled?

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezegd wat ik gedaan heb... dus gelieve antwoord te geven op mijn vraag :)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:22:
ik heb gezegd wat ik gedaan heb... dus gelieve antwoord te geven op mijn vraag :)
Smilie achter je opmerking of niet, ik vind dat je een bijdehante opmerking plaatst. Wees blij dat er iemand reageert op je vraag.

Protocol bij GoT is dat je eerst zelf zoekt (via Google bijv.) en ook meldt in je post wat je zelf al hebt uitgezocht. We zijn hier geen helpdesk (en aan je geschiedenis valt duidelijk af te lezen dat je GoT zo wel gebruikt)

[ Voor 11% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-06-2010 18:33 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf gezocht... heb niet gevonden hoe ik mijn probleem moet oplossen... moet ik serieus alle links geven van sites die ik gegoogeld heb ?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:34:
ik heb zelf gezocht... heb niet gevonden hoe ik mijn probleem moet oplossen... moet ik serieus alle links geven van sites die ik gegoogeld heb ?
Tuurlijk niet. Maar geef voortaan in je openingspost even aan dat je al gezocht hebt en ook waar. Wellicht dat sommige mede tweakers net even anders zoeken / hebben gezocht in het verleden en jou zo direct een link kunnen geven van een mogelijke oplossing. Sommige tweakers gaan namelijk actief zoeken naar een oplossing voor jouw probleem en hoeven dus niet naar de sites te gaan waar jij al hebt gezocht :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
Heb echt niet gevonden wat ik kan doen om het op te lossen
zelf een partitie maken met schijfhulpprogramma zorgt ervoor dat mijn pc blokkeert, en ja heb al controle enzo gedaan...
dus als iemand een oplossing heeft graag :)

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-02 13:24
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:15:
Hoi,
Geduld hebben? Kan ook zijn dat hij niet kan creeren omdat er niet genoeg vrije ruimte is, je zal dan of grote bestanden moeten verwijderen, of defragmenteren :)
Pagina: 1