[AppStore] iPad kan AppStore niet openen, laadt directiTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21
Ik heb het bovenstaande probleem. Bij het aanklikken van de AppStore op mijn iPad, zie ik de grijze achtergrond naar voren komen, en vervolgens zie je de iPad schakelen naar de iTunes store.

Ik heb de iPad al opnieuw gestart, maar dit loste het probleem niet op. Moet ik nu opnieuw installeren of hebben meerdere mensen dit probleem (AppStore down?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 19:48

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

De Appstore is niet down, want ik heb hem zojuist nog bekeken vanaf m'n iPad.
Ik denk dat het probleem bij jou lokaal is.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21
Ai, vreemd dan. Ik kan nu zo ver komen dat ik in de store kan blijven als ik heel snel op een icoontje onderaan klik. In het scherm staat dan laden... Als ik snel genoeg ben blijf ik in de store, anders zie je de AppStore uitfaden, en komt de iTunes store naar voren. Zwaar irritant, en ik heb geen idee hoe het komt. Er is nu wel een 1tje bij gekomen, die aangeeft dat er een update is, maar dat programma krijg ik ook al niet geupdate (hij gaat dan vragen of ik in wil loggen (terwijl ik dat al ben) en gaat dan weer naar de iTunes store.

Ik heb geprobeerd me op beide stores uit te loggen, met succes. Maar dan nog blijft de AppStore naar de iTunes store verwijzen. Zucht...

Eens even dat programma waar de update voor is verwijderen, en dan weer proberen.