Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakbandje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Heb sinds gisteren een vreemd probleem met m'n IPhone 3 GS. 8)7 Het scherm is automatisch ingezoomed en gaat niet meer naar de normale stand terug. Dit houdt in dat alle buitenste delen van de display eraf vallen en ik dus iedere keer moet schuiven met m'n vingers. Superlastig! (zacht uitgedrukt) Heb al de fabrieksinstellingen hersteld en de nieuwe OS gedownload, niet geholpen. Ook met een andere sim is het probleem aanwezig. Bij opstarten is het scherm ongeveer 1 seconde goed en dan zoomt ie uit zich zelf in. Help, wie kent dit probleem, of heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terugbrengen naar apple

waarschijnlijk zit er iets onder of op je touchscreen dat die reactie triggert
gebruik je een screenprotector ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakbandje
Ja, een screenprotector. Wel vervelend om 'm terug te moeten brengen> heb m in Belgenland gekocht (simlock vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
http://www.iphoneclub.nl/...or-zoomprobleem-in-ios-4/

Zoom issue DOOR de nieuwe firmware. Had je't issue al voor je upgrade naar ios4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Waarom zou je hem meteen terugbrengen als het waarschijnlijk de screenprotector is? ie. De screenprotector eraf halen en kijken of het dan nog steeds gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
sajoku schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:02:
Waarom zou je hem meteen terugbrengen als het waarschijnlijk de screenprotector is? ie. De screenprotector eraf halen en kijken of het dan nog steeds gebeurt.
En zelfs al moet ie hem terug brengen, dan nog hoort ie dat in gans europa te kunnen doen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakbandje
1. Heb de screenprotector verwijderd en scherm schoongemaakt> helpt niet.
2. Probleem was vóór de OS update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakbandje
Yes, ik heb het gevonden hoor, dankzij de link van Poohbeer ( iPhone club). Het schijnt een probleem te zijn wat door de nieuwe OS komt, ik had het al hiervoor, vreemd maar waar. Maar goed, de oplossing die daarbij stond heb ik gedaan: "ga naar Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid en check of de optie Zoomen ingeschakeld staat. Zo ja, schakel het uit" en ja hoor, nu is het scherm weer normaal, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Plakbandje schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:18:
Yes, ik heb het gevonden hoor, dankzij de link van Poohbeer ( iPhone club). Het schijnt een probleem te zijn wat door de nieuwe OS komt, ik had het al hiervoor, vreemd maar waar. Maar goed, de oplossing die daarbij stond heb ik gedaan: "ga naar Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid en check of de optie Zoomen ingeschakeld staat. Zo ja, schakel het uit" en ja hoor, nu is het scherm weer normaal, gelukkig.
Naar alle waarschijnlijkheid heb je dus 3x op de home-toets gedrukt wat op de 3gs als gevolg heeft dat je de toegankelijkheids functie inschakelt. Nog 3x daarop drukken had dit weer uitgezet.

(omdat je aangeeft dat het voor de OS update al was).

Dit kun je overigens uitzetten in het toegankelijkheids menu, bij 'druk driemaal op thuisknop' en daar 'uit' te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIL_FIP
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 07:35
zo snel al een probleem en hoe kom je er aan ?
Pagina: 1