Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Agenda] al weken lang traaaag

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik wist niet precies waar dit topic hoorde, maar ik heb de laatste weken al dat mijn Google Agenda echt gruwelijk langzaam is. En vaak kunnen bepaalde (algemene) agenda's (zoals de World Cup 2010 nu) niet worden geladen.

Meer mensen hier last van? Wat kan ik hieraan doen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat is traag? Heel snel is het bij mij ook niet maar dat zou best aan Telfort kunnen liggen. Ik heb ook een pingdienst lopen vanuit de VS om te kijken of mijn lijn nog up is en die kan s'nachts nooit mijn lijn bereiken terwijl die het nog wel doet en sinds dit weekend overdag ook niet meer. En aangezeien die calendar overal gehost kan staan op een cluster van Google dacht ik dat het aan Telfort lag.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:20
Laatste tijd werkt Google Agenda bij mij eigenlijk wel weer best aardig :) Maar als je eenmaal een kalender erin hebt zitten die traag is, dan vertraagt het alles, dus disable of delete kalenders die voor vertraging zorgen.

The devil is in the details.