Ik heb hiet het probleem dat de AlT Gr toets niet werkt. (dus o.a. de € niet werkt). Deze werkt wel als ik Ctrl+Alt+5 doe. De systeem instellingen staan goed (NL met US-int keyboard). Anders zou ctrl+alt het natuurlijk ook niet doen, want de Alt Gr toest is natuuslijk een vereenvoudiging van de Ctrl+Alt combinatie.
Hier is het zo dat mensen via een Wyse Terminal Client werken op een windows 2003 terminal server.
Nu is de grote vraag waarom doet de alt gr toets het niet. Op google vond ik alleen maar opmerkingen dat dan je toetsenbord instelling niet goed staat. Maar die staan wel goed. Zelf heb ik al geëxpirimenteerd met andere instellingen, talen aan gepast zowel op de wyse als in windows. Maar hij blijft het niet doen. Om precies te zijn ik krijg een 5 als ik op alt gr+5 druk.
is er eventueel een patch om van de Alt een ctrl-alt van te maken?
Hier is het zo dat mensen via een Wyse Terminal Client werken op een windows 2003 terminal server.
Nu is de grote vraag waarom doet de alt gr toets het niet. Op google vond ik alleen maar opmerkingen dat dan je toetsenbord instelling niet goed staat. Maar die staan wel goed. Zelf heb ik al geëxpirimenteerd met andere instellingen, talen aan gepast zowel op de wyse als in windows. Maar hij blijft het niet doen. Om precies te zijn ik krijg een 5 als ik op alt gr+5 druk.
is er eventueel een patch om van de Alt een ctrl-alt van te maken?
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.