Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat heb ik nodig voor een vergelijkingsite?

Pagina: 1
Acties:
  • 628 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een vergelijkingssite starten, alleen heb ik nog niet veel kennis van zaken.

Wat heb ik minimaal nodig omtrent databases e.d.

Kortom, hoe zou jij het aanpakken?

Alvast bedankt.

Sunnyield

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 09:49 ]

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 23:03
Je hebt nodig:
  • Een Webserver
  • Een database
  • Een programmeertaal om data uit de database te halen en je webpagina's te vullen ( php is het makkelijkst / meest gebruikelijke)
  • Weten hoe google werkt, zodat je zelf dingen kan doen ipv hier iets te vragen wat je ook makkelijk zelf kunt doen, en wat ook van je verwacht wordt op tweakers.
  • KENNIS VAN ZAKEN of geld om personeel aan te nemen die dat wel heeft/hebben.
of te wel ga googlen en je inlezen om kennis van zaken te krijgen.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Volgens mij is het hele idee achter 'iets starten' (en succesvol maken) dat jij degene bent die meer kennis van zaken heeft dan de ander, en zo boven het maaiveld uit kunt steken. Dit is een beetje de omgekeerde volgorde geloof ik.

[ Voor 4% gewijzigd door TheLunatic op 22-06-2010 10:08 ]

Mother, will they like this song?

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:25
Misschien handig om even de voorgeschiedenis erbij te pakken:

http://forum.fok.nl/topic/1480542

Verwijderd

Topicstarter
chrisO schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:05:
Je hebt nodig:
  • Een Webserver
  • Een database
  • Een programmeertaal om data uit de database te halen en je webpagina's te vullen ( php is het makkelijkst / meest gebruikelijke)
  • Weten hoe google werkt, zodat je zelf dingen kan doen ipv hier iets te vragen wat je ook makkelijk zelf kunt doen, en wat ook van je verwacht wordt op tweakers.
  • KENNIS VAN ZAKEN of geld om personeel aan te nemen die dat wel heeft/hebben.
of te wel ga googlen en je inlezen om kennis van zaken te krijgen.
Chris, dank voor je informatie!!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lijkt me duidelijk. En lees ook onze Quickstart eens. :w

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:24

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Welkom op GoT :w

We verwachten hier op GoT een hoger niveau van topics. Zeker in de Devschuur, waar we het over zelf programmeren hebben. Ik kan uit je topic (en door mcDavid aangehaalde topic) concluderen dat je daar totaal geen kaas van hebt gegeten. Dan kan je twee dingen doen: uitbesteden aan iemand/bedrijf die wel verstand van zaken heeft, of iemand in dienst nemen.

Maargoed, je topic voldoet niet aan de eisen uit Het algemeen beleid #quickstart, noch aan ons lokale beleid Software Engineering & Architecture Beleid en dus gaat het op slot.

* MueR mept RobIII

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.