panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
En wat moet je allemaal invullen, stel anders je vraag even aan [Verwijderde gebruiker] of bezoek eens hun forum misschien zie je daar meer over het probleem.
http://forum.telfort.nl/
↓ volgende bericht hieronder ↓
• Waar heeft u een vraag over? -> Mobiel abonnement (privé)
• Bent u al klant bij ons? -> Ja, mobiel abonnement (fijn dat ze m'n account nog niet hebben verwijderd, ben al een half jaar weg, kan ik m'n rekeningen tenminste nog inzien)
• Waarmee kunnen wij u helpen? -> Vraag / Verzoek / Klacht
• Waar gaat uw vraag over ? -> Abonnement/Bundelwijziging
• Specificeer uw vraag? -> Nieuwe aansluiting
• Onderwerp -> test
• Vraag -> test
En als ik dat allemaal invul gaat 'ie gewoon verder naar het scherm waar ik mijn gegevens in moet vullen. Dus iets meer info met de stappen die jij hebt doorlopen zou wenselijk zijn, want ik kan het niet reproduceren.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
het is raar.CodeCaster schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:46:
Als ik de e-mailfunctionaliteit voor mobiele abonnees invul moet ik de volgende stappen doorlopen:
• Waar heeft u een vraag over? -> Mobiel abonnement (privé)
• Bent u al klant bij ons? -> Ja, mobiel abonnement (fijn dat ze m'n account nog niet hebben verwijderd, ben al een half jaar weg, kan ik m'n rekeningen tenminste nog inzien)
• Waarmee kunnen wij u helpen? -> Vraag / Verzoek / Klacht
• Waar gaat uw vraag over ? -> Abonnement/Bundelwijziging
• Specificeer uw vraag? -> Nieuwe aansluiting
• Onderwerp -> test
• Vraag -> test
En als ik dat allemaal invul gaat 'ie gewoon verder naar het scherm waar ik mijn gegevens in moet vullen. Dus iets meer info met de stappen die jij hebt doorlopen zou wenselijk zijn, want ik kan het niet reproduceren.
Als ik niets invul kan ik gewoon verder. Maar als ik mijn verhaal heb ingevuld krijg ik die melding.
Ik ga nog wel even verder prutsen
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Probeer je verhaal samen te vatten in drie regels en vraag of ze contact met je opnemen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
[ Voor 23% gewijzigd door Xiled op 03-07-2010 18:31 ]
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Ik kreeg een email terug met dat ik beter de klantenservice kan bellen! Ik word dus min of meer geforceerd om toch te gaan bellen!
Wat zouden jullie doen? Mijn contract loopt nog 3 maanden en ik betaal nu 5 euro per maand teveel, omdat de korting die over de hele looptijd van mijn contract opeens is weggehaald.
Ik heb het gevoel dat ik als consument machteloos sta, en de enige oplossing is om te gaan bellen, terwijl het telfort is die weer een fout maakt!
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
[ Voor 5% gewijzigd door BvH op 09-07-2010 22:57 ]
lekkere eerste indruk van telfort op deze manier
Ik heb webcare gemaild, kijken of ze actie ondernemen
Voor nummerbehoud moet je een bepaalde link opvragen, die werkt niet (net als heel veel andere links in 'mijn telefort').
Dus dan maar het contact formulier invullen, ook dat ging niet. Je krijgt niet echt een melding waarom het fout gaat.
Uiteindelijk is het wel gelukt: het bericht moet kort zijn en mag geen enkel vreemd karakter bevatten.
Dus http:// in je mail gaat al niet werken.
Na 20 dagen (zonder overdrijven) nog geen enkele reactie. Ik krijg wel om de paar dagen een automatische excuus voor de vertraging.
Vandaag eens gebeld, zegt die gast 'hmm, er zijn wel meer mensen met problemen. U kunt het beste blijven proberen en als het niet lukt opnieuw bellen'.
Met andere woorden, hang alsjeblieft op en laat me met rust.
Lekkere binnenkomer dit!
Inmiddels wel weer een dreigend SMSje van Telfort ontvangen dat facturen niet betaald zijn en als dit niet snel gebeurd ze wordt afgesloten. Dus wederom geprobeerd inzichtelijk te krijgen welke facturen betaald/onbetaald zijn. Weer niet duidelijk, maar toch maar wat geld overgemaakt, iig genoeg om te voorkomen dat ze afgesloten wordt. Echt belachelijk dat je op zo'n manier wordt gedwongen om voor € 0.30 pm te bellen met de klanten"service". Vraag me af of ze daar wel de factuurbedragen inzichtelijk kunnen krijgen. Je gaat toch niet betalen zonder dat ze een factuur kunnen tonen?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Nummerportering formulier werkt momenteel ook even niet maar zou binnen 10 mins weer in de lucht moeten zijn.
Wilt u facturen inzien maar lukt dit niet op MijnTelfort.nl?
Stuur en DM met de volgende gegevens:
- Naam en adres
- Telfort 06-nummer
- E-mail adres
- Welke factuur u in wilt zien.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Hugo
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2010 16:10 ]
Wanneer gaan jullie die site nu eens echt fatsoenlijk maken. Vandaag weer ingelogd en alleen maar problemen. M'n factuur voor deze maand stond er zelfs op, maar niet opvraagbaar, en daarbij de melding dat deze binnen een week gaat vervallen?
Ik ga op deze manier Telfort echt niet aanraden bij vrienden/kennissen.
Nummerportering bij mijn vrouw was ook een drama, duurde een maand!!! omdat jullie site er al die tijd uit lag. Ze was op mijn advies overgestapt...

Nummerportering is bij de wet geregeld en het staat jullie niet netjes dat jullie dit klanten belemmeren. Ik denk zelfs dat het gewoon obstructie is, als je een klant een maand laat "bungelen" bij zoiets simpels als nummerportering.
En het feit dat jullie support via DM geven... ik vind dat oneerlijk naar de mensen die geen GoT account hebben en meelezen. Regel toch een goed contactformulier. Met PHP heb je binnen een uur een contactformulier met captcha.
[ Voor 32% gewijzigd door Arnout op 16-07-2010 16:47 ]
Verwijderd
Webcare support voor de mensen zonder GoT account o.a. ook via ons eigen Telfort forum, Twitter, Gebruikers.eu, TROS Radar, Fok!, Vara Kassa forum e.d.
Nummerporteringen belemmeren wij uiteraard niet met opzet.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Hugo
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2010 13:57 ]
Het formulier doet het nog steeds niet, ook krijg ik geen bericht van jullie op mijn direct mail. Wellicht dat webcare wat zorgvuldiger om kan gaan met zaken?Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 11:57:
Ik begrijp dat het zeer vervelend is maar ik persoonlijk doe wat binnen mijn mogelijkheden ligt.
Webcare support voor de mensen zonder GoT account o.a. ook via ons eigen Telfort forum, Twitter, Gebruikers.eu, TROS Radar, Fok!, Vara Kassa forum e.d.
Nummerporteringen belemmeren wij uiteraard niet met opzet.
/edit
Hugo
Nogmaals: email formulier geeft foutmelding, nummerbehoud formulier geeft een foutmelding enz enz. Ik ben een nieuwe maar zeer ontevreden klant op dit moment..........
Mede door het ontbreken van een reactie van jullie als webcare. Als ik een DM stuur met een probleem neem ik aan dat jullie dit serieus oppakken?
[ Voor 20% gewijzigd door xxxMaverick op 17-07-2010 19:59 ]
Ik probeer op dit moment gewoon te emailen. Op zaterdag met de klantenservice bellen bied verder niets, 2x lang in de wacht. Maandag nog een keer bellen.