Ik weet niet of dit probleem ook in Nederland speelt, maar ik woon in het buitenland en mijn provider heeft een speciale webpagina die alleen via 3G bereikbaar is. Deze homepage bevat onder andere statistieken over mijn gebruik voor mijn specifieke nummer, dus niet zo heel erg merkwaardig dat ik hier via WiFi niet bij kan, ze kunnen me dan immers niet identificeren. Nou is het probleem dus als volgt, als ik via het WiFi aan het netwerk hang kan ik niet naar die webpagina. Ik moet dan de WiFi uitzetten en dan kan ik via 3G bij de pagina.
En vervolgens moet ik WiFi weer handmatig aanzetten.
Wat ik me afvraag, is het mogenlijk om een bepaalde routing table op te bouwen, zodat alle data richting mijntelefoonisp.net automatisch altijd via 3G gaat en de rest van de data gaat via de default manier (WiFi als WiFi aanwezig is en 3G anders).
En vervolgens moet ik WiFi weer handmatig aanzetten.
Wat ik me afvraag, is het mogenlijk om een bepaalde routing table op te bouwen, zodat alle data richting mijntelefoonisp.net automatisch altijd via 3G gaat en de rest van de data gaat via de default manier (WiFi als WiFi aanwezig is en 3G anders).