Format C: dan trying to recover alloctation unit?

Pagina: 1
Acties:

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb een HD op de beurs gekocht een samsung 4,2 GB maar deze geeft nadat ik hem gefdiskd had dat ik op nieuw moet opstarten en dan moet formateren
nadat ie geformateerd is geeft ie de volgende melding aan trying to recover allocation unit.....

Wat houd dat in

Had eerst een 6,4 GB en daarna heb ik deze ervangen voor een samsung 4.2 GB hd en dan krijg ik de volgende melding als hier boven

Tevens geeft ie aan bij format 6,1 en dan nog wat getallen dat ie dus een 6,1 gb schijf probeert te formateren ????

heel vaag in ieder geval

Maar naar 6 uur ratellen heb ik de computer maar uit gezet en toen kon ik niet eens format C: meer doen toen kreeg ik zo'n melding Cancel,Retry,Fail of zo.....

Wie helpt mij uit de brand....

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08

Lordy79

Trotse Fundamentalist

Die schijf is meuk...
waarschijnlijk is het begin van de schijf kapot (fysiek beschadigde sectoren) waardoor ie niet/slecht kan formatteren.

En dat is 6 uur draait en dan nog niet klaar is met formatteren... dat heb ik ook wel eens... dan gaat er mooi een sticker op en terug naar fabrikant.

Voordat je 'm eventueel in de vuilnisbak gooit: op de meeste HD's zit 3 jaar fabrieksgarantie. Kijk ff op de schijf wat de fabrieksdatum is. Zelfs als ie ouder dan 3 jaar is zou ik 'm opsturen. Soms krijg je toch een nieuwe.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Padje
Had hem gekocht op de beurs in utrecht maar het was volgens hun een partij handel...

Die ze hadden opgekocht maar ik ga er morgen mee terug naar hun en dan krijg ik als het geod is mij geld terug 8 dagen Test garantie noemde ze het

Lagen ook IBM 36 GB schijven voor 225,- maar ik was net te laat en kon alleen nog een samsung 4,2 en een 3,2 seagate mediealist kopen voor 90,- en 80,- piek maar dan morgen even ruilen voor een Creative FPS1000

Heb ik denk ik wat meer aan dan die stomme HD's die het niet doen...

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08

Lordy79

Trotse Fundamentalist

dan morgen even ruilen voor een Creative FPS1000

Heb ik denk ik wat meer aan dan die stomme HD's die het niet doen
Tenzij die speakers het ook niet doen >:)
succes...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

90 piek voor die schijf is afzetterij.

• Padje
Kan jij mij vertellen HlPdSk waar ik een goedkoper Kan krijgen ????? en wel werkend
Pagina: 1