Na zonet mijn iPhone 3GS te hebben geüpdatet naar versie 4 zijn al mijn contacten verdwenen! Ik heb mijn contacten ingesteld via Exchange en ze syncen met Gmail, die weer synct met Apple Contacts (op m'n Macbook), met Thunderbird-Zindus (op Win7 op Macbook) en met Outlook op m'n pc.
Wanneer je dit niet doorhebt ben je dus met de autosync in no-time al je contacten kwijt. Gelukkig heb ik een backup van m'n iPhone gemaakt (hopelijk lukt dat, terug naar v3). Ook mijn agenda-items zijn allemaal weg, ook die gaan via Exchange naar Google
Meer mensen hier last van?
PS; ik wil geen achtergrond achter mijn programicons, maar krijg het via Instellingen ook niet weg. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Wanneer je dit niet doorhebt ben je dus met de autosync in no-time al je contacten kwijt. Gelukkig heb ik een backup van m'n iPhone gemaakt (hopelijk lukt dat, terug naar v3). Ook mijn agenda-items zijn allemaal weg, ook die gaan via Exchange naar Google
Meer mensen hier last van?
PS; ik wil geen achtergrond achter mijn programicons, maar krijg het via Instellingen ook niet weg. Heeft iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 6% gewijzigd door the-body op 21-06-2010 23:56 ]
This title is for sale, please send me a PM