Router groot bereik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben_jamin
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 11:16
Hey, ik zoek een wireless router waar ik 2a3 verdiepingen ver mee moet kunnen.
Nu heb ik na 2 verdiepen als ik chance heb maar 1 streepje bereik.
Heb zelf al eens gezocht maar bij de specificaties vind ik nooit iets over het bereik terug.
Zijn er geen routers waarvan men weet dat ze een goed signaal maar nog liever een VER singaal leveren?
Hij moet niet zo snel gaan, tis maar om men mails te bekijken eens te youtuben. Niet om grote bestanden te downen. Maar ik wil wel dat ik er tenminste opkan. Budget MAX 100euro.
Het moet een 802.11n zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
ben_jamin schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:49:
Hij moet niet zo snel gaan, tis maar om men mails te bekijken eens te youtuben. Niet om grote bestanden te downen. Maar ik wil wel dat ik er tenminste opkan. Budget MAX 100euro.
Het moet een 802.11n zijn.
Wat heeft 802.11n voor nut als t niet snel hoeft te zijn? Of zie ik hier nu iets over het hoofd?
Of een UTP kabel trekken en er een tweede routertje aanhangen (of is dat geen mogelijkheid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-05 18:12
Misschien door een gare ontvanger die alleen N aankan?

Maar kijk eens in de Pricewatch, filter op <100 euro met 802.11n, kijk welke 4-5 sterren scoren, reviews/tests lezen een gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben_jamin
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 11:16
[quote]ShitHappens schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:58:
Misschien door een gare ontvanger die alleen N aankan?
Idd! dat klopt :/ Dus niet meteen een voorkeur zie ik. Op hoopvan goed zegen dan maar :p
en utp trekken is idd geen mogelijkheid. We hebben 2 laptops gekocht maar ze moeten nog toekomen waarin staat dat het 802.11n moet zijn.

utp trekken is idd geen mogelijkheid. We hebben 2 laptops gekocht maar ze moeten nog toekomen waarin staat dat het 802.11n moet zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door ben_jamin op 21-06-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-03 21:19
Je kan ook een pringels bus op de antenne zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 09:07

JoSchaap

Had a life, got a modem..

if al else fails, werken homeplugs (LAN via het electriciteitsnet) ook prima! :)

dit was bij mijn pa (nieuwbouw-woning van 3 verdiepingen) de enige oplossing om op zolder stabiel verbinding te krijgen. en het sheelt een hoop gedoe

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednasius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 16:01
wireless repeater op 1e etage. Homeplug. Of als je wel tv kabel naar boven hebt liggen is dit misschien iets voor je http://www.kabelmaxx.nl/netwerk/wireless-over-coax.html Wifi over cable
Pagina: 1