Toon posts:

2.1 pc speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of ik hier op de goede site zit, maar ik zoek een goede set 2.1 pc speakers voor een betaalbare prijs.

Ik heb hier en daar wat op internetsites gezocht, maar hoe weet ik nou welke een goed geluid hebben?

bij sommige artiekelen staat bijv. 300w pmpo maar wat houd dat in?

De speakers die ik nu heb zijn 2x6w en hoeveel Watt de woofer is weet ik niet. Ik vind deze speakers die ik nu heb wel goed, alleen het stekkertje van de boxen sluit niet goed aan op de woofer en daardoor valt er meestal 1 box uit. Het stekkertje is gewoon te ruim voor die aansluiting, maar het is wel de orginele.

Ik wil de speakers voor spellen en muziek gebruiken en dat die een mooi geluid produceren met goed wat bass.

welke 2.1 speakers raden jullie mij aan?

Wij hebben op onze andere computer logitech Z-2300 200w set, daar zit ook veel geluid maar dat vind ik wat te veel voor op mijn kamertje van 3m bij 3m

Alvast bedankt voor uw hulp!
Soege

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:15
Een Z-2300 is inderdaad een setje waar veel geluid uit komt. Ik heb hem hier ook komt best wel wat geluid uit. Maar wil je iets kleiners zou ik eens bij de Z-4 gaan kijken, een stuk kleiner maar gaat ook best hard.

Bij de Z-2300 kun je de bas ook nog zachter zetten mocht je dat willen, want als je misschien in de toekomst, nadat je gehoorbeschadiging steeds groter begint te worden, toch groter wilt kun je beter meteen een Z-2300 kopen, en deze niet zo hard zetten :)

Zucht...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Dat betekend googlen naar afkortingen, wikipedia artikelen lezen, en natuurlijk is er op dit forum al heel veel geschreven.

Vwb speakers: zelf luisteren is het enige goede advies.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door teacher op 21-06-2010 22:07 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.