Ehm, Foxclone, volgens mij haal je een paar dingen door elkaar. Ten eerste: heb je nou een slot A of een socket A Athlon? Bij een Slot A heb je idd een GFD nodig om je multiplier in te stellen, bij een socket A kan je het af met een paar potloodstreepjes.
Ik neem aan dat je een slot A hebt. Ten eerste hoef je de die heatsinktransferplate er niet af te halen, alleen de plastic behuizing. Dit is goed te doen met een grote, normale schroevendraaier. GFD erin pluggen en klaar.
Ik heb zelf ook de Freespeed Pro, en het is een goed ding. Hij is ook goed getest las ik laatst. Hij is te koop bij
CompTechWorld voor 69,- geloof ik (weet ik niet zeker).
En dan het instellen van de multiplier. Dit gaat via dipswitches op de GFD zelf, niet via je bios. Dus je bios hoeft die functie helemaal niet te hebben. Ook kan je het voltage instellen met de Freespeed (wat bij mij helaas op een of andere manier niet wil, maar ik kan het ook in het bios instellen, dus voor mij geen probleem).
Voor meer informatie over de Freespeed Pro kan je terecht op
www.ninjamicros.com.
edit:
Ik haal hier zelf wat dingen door elkaar

.
Bij CompTechWorld is niet de Freespeed te koop, maar de Tweaking Device 2. Heb hier verder geen ervaring mee. Ik heb wat rondgezocht naar een Freespeed, maar heb niks kunnen vinden helaas.