Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE8] Beeld van website wordt versmald weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Raar fenomeen sinds de laatste update van Windows 7 en IE8. Als ik een website bezoek (http://www.nieuwsblad.be), dan wordt het beeld versmald (lees: links en rechts is er plaats genoeg om andere items op te plaatsen maar IE gebruikt 1 kolom van een 5-tal cm in het midden van het scherm). Op een andere pc staan er veel meer items in het venster en is het venster volledig gevuld
Heb al tientallen keren de settings doorlopen, maar nergens vind ik maar iets wat de oorzaak zou kunnen zijn. Wie weet raad?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je niet gewoon het zoom niveau verandert oid?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op maandag 21 juni 2010 @ 20:21:
Heb je niet gewoon het zoom niveau verandert oid?
Dat was idd de oplossing! De instelling stond nu op 90%. Wel raar dat hij andere websites wel "normaal" toonde.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik gebruik geen IE maar bij Firefox is dat juist het idee. De ene site heeft een ander zoom-niveau nodig dan de andere site. Ideaal dus dat je niet de hele tijd in en uit hoeft te zoomen. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron