Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wondows 7 loopt vast bji inlogscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem dat mijn HP Elitebook 8530w met windows 7 erop niet meer de op kan opstarten.
Windows start op tot en met het inlogscherm. Onder normale omstandigheden krijg je de achtergrond van het inlogscherm te zien, waarna de gebruikers in beeld verschijnen waarmee je verder kan inloggen.

Bij mij laad de achtergrond van het inlogscherm alleen nog maar, lopen muis en toetsenbord vast op dit scherm en worden de gebruikers iconen niet geladen, waardoor ik niks meer kan doen dan de laptop weer opnieuw op te starten.

Verder kan ik wel met veilige modus opstarten.
Weet iemand hoe ik kan ontdekken wat de fout is en hoe ik deze kan repareren ?

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Behalve het gewoonlijke "keer terug naar een recovery point": check drivers, spyware, enz. Dit kan werkelijk vanalles zijn dus een to the point antwoord is nogal moeilijk.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al geprobeerd systeemherstel te doen
terug te keren naar oude configuratie waar windows nog werkte
schijfcontrole

geen van deze leverde enig resultaat op

Verwijderd

Topicstarter
dus wat nu?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Ietsjes langer wachten op een eventueel antwoord wellicht? :P

Nickname does not reflect reality

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 11:54
^^Eens :P

Of je eventlogs eens checken? Services die niet starten of onderuit gaan etc? En met de meldingen google gaan plagen?

[ Voor 6% gewijzigd door DigiK-oz op 21-06-2010 19:54 ]

Whatever

Verwijderd

Uit mijn ervaring kan ik zeggen; controleer eens op spyware/virussen(met een andere scanner dan die je standaard gebruikt) en run even een memory-test.

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
setup draaien vanaf dvd, dan vraag de install op een gegeven moment of je de bestaande windows install wilt herstellen.
dat werkt soms erg goed.

je moet dus niet windows erover heen installeren, dit is een aparte optie

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Pagina: 1