Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

marktplaats retetraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het laatste half jaar is marktplaats enorm traag. Hebben meer mensen daar last van? Ligt dat aan marktplaats of Vooral bij het maken/wijzigen van advertenties, maar ook tijdens het surfen en het openen van pagina's werkt het meestal supertraag.

Ik heb een internetverbinding via onze telefooncentrale, we bellen als bedrijf ook via de kabel. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Ik frustreer me elke keer gek, dus ik denk laat ik hier de vraag maar stellen, misschien kan ik er iets aan doen.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-11 17:58
Hier is hij ook vrij traag. Hij laat bijna gelijk de layout zien, maar de content wordt pas na een tijdje geladen..

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Als andere sites gewoon goed laden ligt het niet aan je telefooncentrale lijkt me.
Marktplaats laadt hier gewoon direct, maar ik heb adsl.

Speed limits are like herpes.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

HIer is hij ook trager dan normaal maar dat is sinds enkele weken, en welke browser heb je, heb je het ook bij chrome of FF.

Ik gebruik voor MP bijna alleen chrome en FF, IE dat is een probleem bij MP schijnt volgens velen op het inmiddels verdwenen forum van MP.

↓ volgende bericht hieronder ↓