Toon posts:

Custom USB-Hub

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een idee om een modje te maken van een USB-hubje. Alleen het probleem is , ik weet niet zo goed hoe ik dit allemaal moet aanpakken. Het zit in mijn hoofd en heb het al een beetje uitgetekend, maar zou graag wat hulp hierbij kunnen gebruiken.

Dit is het hubje:
Foto

en dit is het idee ongeveer:
Ontwerp
Ontwerp
Ontwerp
Ontwerp

Ik had wel nog ingedachten om alles in het hout te doen . En dan met een soort schatkist look te maken.

Groeten Joey

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

foto's doen het niet.... Dus zo blijft alles in je hoofd..

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:37

HaTe

haat niet

Maak even url's van je plaatjes. Je linkt niet naar de plaatjes zelf.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
in het houd?
komop he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
excuses , moes eten was namelijk al weer aan ut edite. Had het namelijk al gezien ,toch bedankt voor het zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 23:34
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 17:55:
excuses , moes eten was namelijk al weer aan ut edite. Had het namelijk al gezien ,toch bedankt voor het zeggen :)
Om dan verder te gaan:
Moest, alweer, het, editten, gezien, (komma na het woord, niet na de spatie).
Ja het is mierenneuken, maar het helpt wel voor de duidelijkheid. Volgens mij bedoel je hout en niet houd?

Met andere woorden, je spelling helpt niet echt mee.
Wat jij wilt kan best, ik zelf heb net iets soortgelijks gedaan.

In een aluminium bakje heb ik twee vandal switches met led ringetjes, 2 3,5mm poortjes en een usb hubje gemaakt. Helaas bleek het hubje kapot nadat we het aangepast hadden, maar het effect is erg leuk! En het staat goed op je bureau!

[ Voor 43% gewijzigd door Zandpad op 21-06-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kom op hee .. mijn nederlands is al niet te best .. Maar je snapte me wel.(Ben limburger en nederlands heeft me nooit echt bevallen.:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 14:49
Ligt het aan mij of wordt dat geen hub, maar een driedubbele verlengkabel. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik wouw als dat ging het van die kabels naar een USB kabel maken . Maar moet eerst nog even naar een winkel waar ze dat denkelijk wel hebben. Zo niet, mijn pc staat altijd met case open en recht naast me. Dus zo een probleem vind ik het anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:13
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 18:00:
Kom op hee .. mijn nederlands is al niet te best .. Maar je snapte me wel.(Ben limburger en nederlands heeft me nooit echt bevallen.:))
Dat je limburger bent heeft toch weinig te maken met je taal? ;) Ik ben ook een Belgische Limburger die liever Engels praat, maar dat merk je toch ook niet? :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik bedoelde ermee , tot mijn nederlands toch niet zo goed is als een echte hollander. Snappie? En aangezien ik vaker duits praat dan nederlands , heb ik toch vaker zoon verkeerde woorden bijv. en schrijfwijze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Misschien lijk ik wel op een duitse voetballer, want ik mis het doel... van dit topic welteverstaan. ;)

Hulp nodig bij het maken van een schatkistje van hout. En nog voordat je uberhaupt wat geprobeerd hebt al om hulp roepen. Op GoT verwachten we wat meer inzet dan dat, daarom kunnen wij je niet helpen met het schatkistje. Ik heb enkel een slotje voor je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Closed_off.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.