Toon posts:

[javascript] ie werkt niet met code

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mij gevraag wed opnieuw te structureren hier opnieuw dus.

Mijn code werkt niet op internet explorer. Ik gebruik jquery scripts die op alle browsers getest behalve ie werken. Om de een of andere manier pakt internet explorer een code niet.

het is de bedoeling dat de browser een laadbalk laat zien met daarin status upload. Dit word gegenereerd vanaf een server pagina die info geeft

*snip*

dit is de site en daar staat het probleem

er is geen sprake van een syntaxfout die ontdekt is want geen enkele debugger geeft info. dus weer niets.

omdat ik wel kan begrijpen dat het handigeris een compact stukje te hebben hier een korte versie die hetzelfde probleem reproduceert en vanaf daar kan ik doorbouwen naar een werkende versie
*snip

[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 24-06-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 12:06
IE8: "error on page" in de statusbalk, maar vrijwel direct daarna "Done". Foutmelding is:
Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.2; CIBA)
Timestamp: Mon, 21 Jun 2010 16:17:27 UTC

Line: 1
Char: 1
Code: 0
URI: http://www.easy-upload.nl/?testmode

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Wat werkt er niet? Wat zou het moeten doen? Wat is "de code"? Welke code pakt IE niet? Waarom zitten er volgens http://validator.w3.org nog fouten in je site en heb je die niet eerst weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Bij, in IE8, werkt de boel prima.

Overigeens heeft IE8 een full-featured javascript debugger, dus je had zelf ook even door je code kunnen stappen. Waarschijnlijk heb e ergens eoa feature die een runtime-error geeft, en die zul je dan op moeten lossen. Het is handig om er dus eerst achter te komen wat er nou precies fout gaat en waar dat gebeurt. Zodra je dat weet, kun je best de fout oplossen.

Kijk trouwens wel even grondig naar je script, want het is best wel... een rommeltje. Je maakt zo ongeveer alle beginnersfouten, waardoor je script foutgevoelig wordt, waardoor het niet verwonderlijk is dat je tegen een rare (lees: in eerste instantie onverklaarbare) fout aanloopt.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Kan je aub de relevante code gewoon in je post zetten AUB? Mochten je links niet meer werken in de toekomst dan hebben anderen nog steeds wat aan dit topic. ZanderZ heeft overigens wel direct een foutmelding. Ik kan me ook niet voorstellen dat je met de debugger in IE 8 (shift-F12) je echt helemaal niks kan beginnen. Begin nu gewoon eens zelf met debuggen. Mocht je er dan echt niet uitkomen, dan kan je een nieuw topic openen maar dan zul je meer informatie moeten geven dan "dit is het script" en "het werkt niet in IE".

[ Voor 54% gewijzigd door Creepy op 24-06-2010 16:42 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.