Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HP Pavilion laadt wel, maar toch niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt helemaal ge*&%$*# van dit probleem.
Ik heb een HP Pavilion 6605 notebook.

Wat is het probleem? Hij start niet op. Bij het indrukken van de power-button knippert het POWER-lampje 3 keer. Volgens HP wil dat zeggen dat je batterij te leeg is om de notenbook op te starten.

Nu komt het leuke, ik heb dit al eens eerder gehad, toen was de lader stuk. Nieuwe gekocht, problem solved.
Nu kan het niet aan de lader liggen, want dat "laad-ledje" wat je ziet oplichten rondom de lader-aansluiting brandt gewoon fel blauw. De notebook ziet de lader dus wel gewoon. Normaal gaat er dan een charche-LED langzaam knipperen om aan te geven dat de batterij wordt geladen. Dat krijg ik dus niet te zien.

Conclusie: Batterij naar de &*$^& ???
En de pavilion werkt niet aan de netvoeding, zonder batterij?

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Andere voeding testen met hetzelfde voltage en amp.
en kijk eens hierna http://h10025.www1.hp.com...rule=5133&product=3548368

↓ volgende bericht hieronder ↓

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere lader gevonden, moet alleen het juiste opzet stekkertje nog even zoeken :P Ik laat even weten hoe het gegaan is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben intussen even op vakantie geweest, vandaar een tijd geen reactie gegeven, maar ik heb het met een andere adapter geprobeerd. Helaas, zelfde resultaat. Het lampje gaat blauw branden, dus hij 'ziet' de adapter wel, maar geen reactie. Laptop gaat niet aan...

Nu kan ik wel een andere accu gaan kopen om te kijken of het daar aan ligt, maar beetje zonde van mijn geld als hij het dan nog niet doet (accu's zijn niet goedkoop)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 22:34 . Reden: Aanvulling ]