Ik heb vandaag een Logitech Dual Action gamepad gekocht voor de PC.
Mij leek het namelijk handiger om op de pc te quickscopen met een gamepad ipv. met een muis.
Ik wist dat MW2 niet enigszins compatibel was met gamepads, en ik had al gelezen dat je zelf met de profiler aan de slag moest, dit leek me geen probleem. Mijn vrienden en de verkopen (van de Dixons, dit verklaart een hoop), beweerden gewoon dat het een plug&play controller was, niet dus.
Dus ik heb nu alle toetsenbord keystrokes gekoppeld aan de Dual Action, alleen moet ik nu nog het spel zien te starten.
Plaatje.
Jullie zien dat de 3e optie links is: afspelen MW2.
Ik moet de Profiler dus koppelen aan de applicatie MW2.
Eerst heb ik geprobeerd E:\Games\Steam\Steam.exe -applaunch 10190
dit pakt de profiler simpelweg niet.
Daarna heb ik geprobeerd E:\Games\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe
en hierbij kreeg ik de Fatal Error, Steam must be running to play this game.
Help?
Mij leek het namelijk handiger om op de pc te quickscopen met een gamepad ipv. met een muis.
Ik wist dat MW2 niet enigszins compatibel was met gamepads, en ik had al gelezen dat je zelf met de profiler aan de slag moest, dit leek me geen probleem. Mijn vrienden en de verkopen (van de Dixons, dit verklaart een hoop), beweerden gewoon dat het een plug&play controller was, niet dus.
Dus ik heb nu alle toetsenbord keystrokes gekoppeld aan de Dual Action, alleen moet ik nu nog het spel zien te starten.
Plaatje.
Jullie zien dat de 3e optie links is: afspelen MW2.
Ik moet de Profiler dus koppelen aan de applicatie MW2.
Eerst heb ik geprobeerd E:\Games\Steam\Steam.exe -applaunch 10190
dit pakt de profiler simpelweg niet.
Daarna heb ik geprobeerd E:\Games\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\iw4mp.exe
en hierbij kreeg ik de Fatal Error, Steam must be running to play this game.
Help?