Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zoon heeft de Bart Smit camera voor zijn verjaardag gekregen, maar breng hem net terug, zo slecht.
Pixels te zien en een zeer onduidelijke camera.
Nu is mijn vraag, mijn zoon is 8 en wil een camera.
Zelf hebben wij een Olympus U 770SW shock en waterproof, en zoiets zoek ik nu ook voor hem. Alleen dan een beetje een redelijke prijs, beneden de E 100.
Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Keuze genoeg: Pricewatch Compactcamera's < € 100,-

Wellicht dat je nog wat concrete tips kan vinden in Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3

Maar misschien is het wel gewoon het makkelijkst om even in wat plaatselijke winkels rond te kijken naar een camera, zodat je de camera ook even kan uitproberen. Dan kan je zien of ie makkelijk te bedienen is en of het een beetje stevig is en zo :)

[ Voor 45% gewijzigd door Orion84 op 21-06-2010 14:52 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:35
Mijn zoontje van 7 schiet met m'n D50.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi patriess, welkom op GoT.

Zoals mijn collega moderator al aangeeft, is het makkelijk om een eerste sortering te doen in de Pricewatch. Je ziet daar direct een overzicht van modellen binnen jouw prijsklasse.

Mijn advies is om gewoon een grote fotozaak/electronicaketen binnen te lopen en van een bekend fotomerk een digitale camera te kopen (je mag daar nog aan toevoegen merken als Panasonic, Samsung en Sony). Deze merken maken goede camera's itt de onbekende OEM merken. Je kunt dan bijna geen echte miskoop doen, zoals je nu wel hebt gedaan.

Verder zijn er weinig spannende modellen in dit segment (logisch, want het is het allergoedkoopste segment) en daarom worden deze modellen weinig gereviewd. Een website die dat nog met enige regelmaat wel doet is http://www.photographyblog.com/. Hier kun je wellicht wat meer info vinden over goedkope modelletjes. Een voorbeeld hiervan is: http://www.photographyblo...on_powershot_a495_review/

Daarnaast kan ik je nog van harte aanbevelen om een model als de pricewatch: Sony Cybershot DSC-W310 Zilver te kopen. Deze is voorzien van een accu en ik denk dat dat handiger is dan batterijen (er worden geen oplaadbare batterijen meegeleverd en een digicam vreet gewone penlights).

Volg deze adviezen even op en maak desnoods je selectie wat kleiner. Mocht je dan nog vragen hebben, dan kun je deze stellen in Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3, maar dan graag wel iets concreter dan in dit geval ;)

Dit topic is gesloten.