Ik kan wel wat advies en/of tips gebruiken bij het kiezen van een nieuwe wireless router. Ik heb nu een heel oude Dell router waarop ik mijn laptop en playstation heb aangesloten, het beveiligen van de draadloze connectie lukte alleen niet goed (en omdat hij heel oud was zat er alleen nog maar WEP beveiliging op). Aangezien ik ook een telefoon heb besteld die met WiFi kan verbinden komt het er op neer dat ik een nieuwe router zoek.
Ik heb nu een aantal routers gevonden, maar ik heb geen idee welke in mijn geval het meest geschikt is. Ik woon in een studentenflat, dus de oppervlakte van mijn kamer is niet zo groot. Zoals ik al zei wil ik er dus 1 of 2 laptops, een PS3 en een mobiele telefoon mee verbinden. Mijn internet is van SURFnet, en geloof ik maximaal 100mbps.
De routers waarop mijn oog is gevallen:
Conceptronic C300BRS4A
D-Link DIR-600 Wireless-N
Linksys WRT120N
Sweex LW310
Sitecom WL-341
Wat is de beste keus uit deze routers, of heb ik er nog 1 over het hoofd gezien?
Ik heb nu een aantal routers gevonden, maar ik heb geen idee welke in mijn geval het meest geschikt is. Ik woon in een studentenflat, dus de oppervlakte van mijn kamer is niet zo groot. Zoals ik al zei wil ik er dus 1 of 2 laptops, een PS3 en een mobiele telefoon mee verbinden. Mijn internet is van SURFnet, en geloof ik maximaal 100mbps.
De routers waarop mijn oog is gevallen:
Conceptronic C300BRS4A
D-Link DIR-600 Wireless-N
Linksys WRT120N
Sweex LW310
Sitecom WL-341
Wat is de beste keus uit deze routers, of heb ik er nog 1 over het hoofd gezien?