"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Verwijderd
me 2en heb de laaste tijd veel te veel geld aan onderdelen uitgegeven ...
eeeeehhhhhh?!?
mijn 2 netwerk kaartjes(3Com EIII 3C509-TP 10mbit, ik heb er in totaal 8 exact de zelfde
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
bijna 3 jaar oud....voorderest heb ik nog een ander vaag pc'tje staan
en dat was 6 jaar geleden een pentium 60
het oudtste is die floppydrive en monitor (14" el cheapo) gekocht bij escom rotterdam die failliet is
de rest is zo'n beetje vernieuwd
En ik heb nog steeds een 14" monitor van die 486 staan, gebruik ik soms om aan m'n router te knopen , is linuxbakkie, heeft haast nooit monitor nodig
Verwijderd
\edit
ik moet wel ff verloopje naar ps2 gebruiken
Verwijderd
2; Sony 4x4x24 brander uit eind 1999 geloof ik.
bij mij ook een floppy drive, maar dan van een 386Op zondag 11 maart 2001 02:26 schreef Phally het volgende:
Die van mij is mijn floppy drive van mijn 486
alles... hoe oud.... 3 maanden
uit m'n Pentium 166 (zonder MMX
voor de rest is er van die pc niks meer over
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik geloof al weer zo'n 2,5 jaar oud.
De rest is 4 mnd of jonger
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
* tiguan thinks PC's aren't intended for games !
Verwijderd
nou paar maanden geleden op boot en zijn zoontje junpt bijna het water in... bijna in de schroef.... hij had nix omdat ik snel de brandstofslang(anders start ie weer... contact klemt beetje) uit de motor trok en het sleuteltjes uit het contact rukte (was een zodiak... mocht ik ook hebben
ik zeg: een nieuw poeter... hij zegt... als je na vak. weer komt werken mag je een PC maken... nou ik gister werken en een nieuwe PC gemaakt... maar het oudste erin is mijn Philips PCA 460 RW (1999) uit mijn K6-2 400.. (zie sig dieknog moet veranderen...)
Wow, je bent een held!!!!!!!!!!!!!!!!Op vrijdag 29 juni 2001 22:34 schreef SuperSucker het volgende:
nou paar maanden geleden op boot en zijn zoontje junpt bijna het water in... bijna in de schroef.... hij had nix omdat ik snel de brandstofslang(anders start ie weer... contact klemt beetje) uit de motor trok en het sleuteltjes uit het contact rukte (was een zodiak... mocht ik ook hebben).
Oh mijn oudste onderdeel?
Uhm alles is zo'n beetje even oud, maar ik denk mijn cdrom speler 50* Asus
m'n 3com 10/100 kaartje
en eoa adaptec scsi kaart
en natuurlijk die 80mm fan uit een 286 voeding
die zaten namelijk allemaal bij mijn p2-350
d pc die er nu staat is een packard bell troep pc prive ding, et een klote muisje.
en ik had nog ergens een logitech liggen, die al een jaartje ouder is.
en deonderdelen die erin zitten, is alles nieuwdus, misschieneen cdtje dat ouder is. dan.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Nieuwste onderdeel is trouwens de floppydrive
www.4pox.net/computers/
Maar geef maar toe.. Het is een mooie kast !!!
same hereOp zondag 11 maart 2001 02:26 schreef Phally het volgende:
Hi
Wat is jullie oudste computeronderdeel in jullie huidige PC.
Die van mij is mijn floppy drive van mijn 486
ik heb vandaag een nieuw systeem behalve een onderdeel de video kaart, mijn budget is momenteel eventjes uitgeput
msi k7t turbu
1,3 Ghz
512 mb geheugen
aopen 12/40 dvd/cdrom
netwerk kaart
en jawel
een 4md s3trio video kaart van diamond
geweldig
alles loopt als een tierelier, behalve spellen, maar dat komt!!!!
die zijn gesloopt uit een paar IBM pc 350 (p75) machientjes ...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Maar goed mijn oudste deel is mijn scsi controller maar die gaat er heel snel uit want die begint te etteren
dus als iemand een leuk idee heeft welke controller wel een beetje betaalbaar dan houdt ik me aangeraden
Verwijderd
Maar die is nu niet aangesloten.
Dus nu is het oudste ding een plastic 3.5"->5.25" verloop rekje voor mijn zip-100.
Verwijderd
Inmiddels al toe aan een 2e rondje, 4,3Gb 10K SCSI is nu 9,1Gb 10K SCSI geworden en net een nieuwere videokaart...
En daarnaast zullen het de hier en daar in mijn pc's verspreide 3Com 10Mbit ISA 3C509TPO Kaartjes zijn... :-)
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
-Floppy-drive (uit 486)
-Modem (1997)
-Keyboard/muis (1997)
Tijd voor een lustrum feessie zie ik
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
same here.Op zondag 11 maart 2001 12:27 schreef Sp1ke het volgende:
Ik heb nog een voorhistorische ISA SCSI kaart drin hangen voor een of andere ouwe scanner die ik nooit gebruik....
Zit er wel in maar doet het niet, heeft conflicten met m'n 2 geluidskaarten en m'n 2 netwerkkaarten.
En m'n originele SB Live!
dus niet Player, 1024 of 5.1 of Platinum of MP3 of X-gamer, nope, gewoon origineel
I love watercooling
Daarna zou het mn SB Live zijn.. die is echt gekocht toen Sb Live er net was..... Ofwel de OEM van de eerste SB Live! en das toch wel tijdje terug
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Mijn diskettestation is uit een oude pc gehaald. Bouwjaar ????
backup voor Chello en heb ik gelukkig al maanden niet meer nodig gehad. Mag dus een beetje rusten in me ISA slot op z'n ouwe dag
Verwijderd
Keyboard uit 1995 en een 119mb IDE HDD.
(Nu: jarig geweest.)
Momenteel hangen de antieke delen er alleen nog maar aan (omheen):
Deltakabel Telecom modem (bruikleen van Casema sinds ze in Utrecht Kabel hebben).
Scanner uit 1998.
In mijn knutselbak (P166) zitten hoofdzakelijk onderdelen van het 386/486 tijdperk.
Je bent er dus trots op dat je een computer newbee bent...Op zondag 01 juli 2001 03:24 schreef jeepeej het volgende:
bij mij m'n thunderbird 1,4 !
Vreemd...
Eeuwige n00b
Verwijderd
Mother, will they like this song?
hmm je hebt dus nog geen ata 100Op zondag 01 juli 2001 05:22 schreef Dainja het volgende:
m'n ide flatcables
If it ain't broke, fix it till it is...
Verwijderd
maar binnen m'n pc. euh. Denk m'n HP SureStore datstriemer.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
ps. twee geluidskaarten is ideaal voor mixen
Die zat al in mijn eerste computer ( 286 20Mhz ) en is toen ik een 486 kocht over gezet in dat ding.
Toen ik een pentium kocht is ie daarin gezet, en nu zit ie in mijn pII433 en doet het nogsteeds
Dus die gaat ook mee mijn AMD TB 1,2 GHz
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
vervolgens is ie meeverhuist in een upgraded p120mhz daarna een 200mmx pentium
vervolgens een nieuwe kast met pIII 500mhz
en nu zit ie in mn athlon 1133mhz machine
en mn floppydrive doet het nog steeds!
Verwijderd
nee vent, ik heb gewoon geen oude hardware hier ligge !Op zondag 01 juli 2001 04:29 schreef fazer het volgende:
[..]
Je bent er dus trots op dat je een computer newbee bent...
Vreemd...
Maar hij koelt beter en stiller dan de andere 8cm fans
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Aan een rommel PC 'tje hangt een AT/XT omschakelbaar toetsenbord uit, ff spieken, 1988
Ohwja, in dat pc'tje zit een mitsumi single speed cd rom. Geen flauw idee hoe oud. Iemand???
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
Die van mij..... het power-on LEDje van mijn 286Op zondag 11 maart 2001 02:26 schreef Phally het volgende:
Hi
Wat is jullie oudste computeronderdeel in jullie huidige PC.
Die doet nu dienst als Stand-by LEDje
guttuh guttu gutOp maandag 02 juli 2001 00:32 schreef jurgenneele het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MIJN ATHLON 1300
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn oudste onderdeel is de P133 alleen heb ik hem pas
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
bij m'n pc, toetsenbord (stamt uit 95 ofzo) en 20" scherm (uit 93 ofzo ;p)
Verwijderd
In mijn computer de geleende 8Mb SIS video kaart!
.... Ik weet het ook niet
Is leuk geweest
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()