[mediaplayer] Iemand tips voor 1080p 50fps materiaal?

Pagina: 1
Acties:

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 08:59
Afgelopen weekend heb ik een Panasonic SD600 videocamera gekocht en nu wil ik graag een mediaspeler kopen waarop ik al mijn video materiaal kan plaatsen om direct af te spelen op de tv.

Het materiaal is echter op 1080p met 50 fps opgenomen en ik ben dus bang dat lang niet alle mediaspelers dit bestandsformaat af kunnen spelen? Echter bij navraag bij diverse winkels kon niemand mij vertellen over hoe/wat/waar dus vandaar dat ik mijn vraag hierstel.

Het liefste heb ik dus een mediaplayer die:
  • Via het netwerk benaderbaar is.
  • Direct de videobestanden vanaf mijn camera kan transferen naar zijn eigen harddisk (zonder tussen komst pc).
  • De bovenstaande bestanden direct kan afspelen zonder deze te hoeven hercoderen. (Dus AVCHD 1080p met 50fps waarvan de bitrate geloof ik 28Mbits is).
  • Out of the box werkt. Helaas geen tijd meer om zelf allemaal losse componenten bij elkaar te zoeken, bouwen, etc, etc..
Waarom geen NAS + losse mediaplayer?
Omdat ik het liefst 1 aparaatje heb dat ik makkelijk mee kan nemen naar vrienden en familie.

Hopelijk kan iemand mij hier wat advies geven.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
HDMI-kabel? ;) van camcorder naar TV
en voor de mensen met tv zonder hdmi een converter zoeken naar scart/s-video/watook

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 08:59
Ik ben juist opzoek naar iets waarop ik de bestanden op kan slaan en direct af kan spelen, zodat ik mijn sd kaart kan hergebruiken (niet echt zin om voor elke 80 minuten film een nieuw kaartje van 120 euro te moeten kopen), maar gelijk tijdig wil ik er natuurlijk ook gewoon alle andere media, foto's, etc op kunnen zetten en afspelen.

Currently playing: MTG Arena (PC)