Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox passwords achterhalen

Pagina: 1
Acties:

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Vandaag is mijn monitor kapot gegaan, waardoor ik mijn desktop harde schijf nu aan mijn laptop heb hangen.Mijn laptop start alleen op met de windows 7 versie van de laptop zodat mijn oude C schijf (van de desktop) nu als externe harde schijf wordt weergegeven.

Ik heb toegang tot al mijn bestanden, maar mijn passwords die onder Firefox zijn opgeslagen op de nu externe schijf (oude desktop harde schijf) die kan ik nu niet gebruiken en dat wil ik wel. Ik heb ook al Firefox op mijn laptop geinstalleerd en geprobeerd ergens die wachtwoorden van die externe schijf te achterhalen, maar dat is me niet gelukt. Wie kan me helpen?

Het is me ook niet gelukt de oude desktop Firefox op te starten, dat deed hij uiteraard niet. Passwords via Tools en Options zijn dus ook niet te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door mastamasta op 21-06-2010 12:10 ]

Verwijderd

Kun je er ook niet bij als je het complete profiel van de oude firefox installatie kopieert naar je huidige profiel?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:12:
Kun je er ook niet bij als je het complete profiel van de oude firefox installatie kopieert naar je huidige profiel?
^^ Dat werkt ongetwijfeld :)

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 15:02
Exact, alleen als je pwd-lijst was beveiligd met een pwd, dan moet je dit nu wel nog weten. :+

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Nee hij is niet beveiligd, maar ik krijg alleen dat profiel niet gekopieerd. Waar kan ik die vinden?

Heb wel al een map van Firefox geprobeerd te kopieren. Deze stond onder mydocuments/user/appdata/local/mozilla/enz... dat werkte niet, want deze map werd nadat ik hem had gekopieerd steeds weer overschreven door de oude versie.

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 15:02
Onder de Mozilla-map moet een Firefox-map staan en hieronder weer een map Profiles en daaronder eentje met letters & cijfers punt default. Dat is je profiel map. De ini-file in de Firefox-dir geeft aan welke map met letters & cijfers gebruikt moet worden.

Update:
Kijk eens een niveau hoger dan: /mydocuments/user/appdata/local
Dus in de appdata-dir en kijk of daar nog een mozilla-dir staat, da's waarschijnlijk de juiste.

Vergelijk het met XP:
Je moet de "Application Data"-dir hebben en niet de "Local Settings"-dir. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Kosh66 op 21-06-2010 12:40 ]

Pagina: 1