Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftamminga
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 18:14
Ik krijg mijn HTC desire niet gekoppeld aan mijn Prius 3. Mijn vorige telefoon (HTC Diamond) ging vlekkeloos.
Bij het koppelen ziet de Desire de auto, ik moet de PIN-code ingeven en dan gaat het mis. Mijn telefoon zegt gekoppeld te zijn, maar de auto wacht en wacht en stopt uiteindelijk met een foutmelding.
Wat doe ik fout, of kan ik anders doen om de koppeling aan de praat te krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 21-06-2010 16:19 . Reden: Aanhef/groet/dank niet nodig... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke foutmelding? Wat zegt Google over die foutmelding? Wat heb je uberhaubt verder al geprobeerd? Waar heb je gezocht?

Graag wat meer inzet dan wat je nu in je topicstart laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ftamminga schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:34:

Wat doe ik fout, of kan ik anders doen om de koppeling aan de praat te krijgen?
Het boekje lezen of naar de garage gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:48
Zeg dan gewoon niets :(

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 21-06-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftamminga
- Garage zegt alleen dat de telefoon niet op de 'lijst' staat en legt de bal bij HTC
- HTC zegt dat het niet aan de Desire ligt en legt de bal bij Toyota
- Boekje zegt mij niets meer dan ik al wist
- Google zegt niets nuttigs (anders was ik hier niet geweest)
- Prius heb ik hoofdzakelijk omdat het mij 300 euro in de maand scheelt (14%)

Misschien is de informatie summier, maar wel volledig en helder. Meer is er niet.
Voor andere Priusbezitters met een HTC-android toestel zou het voldoende moeten zijn om in te haken.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
@ ftamminga, ik weet het, 14%. Toch ben ik absoluut geen fan van die lelijke hokken.

Vraagje: heb je bij je bluetoothinstellingen je telefoon wel op zichtbaar gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

ftamminga schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:05:
- Garage zegt alleen dat de telefoon niet op de 'lijst' staat en legt de bal bij HTC
- HTC zegt dat het niet aan de Desire ligt en legt de bal bij Toyota
- Boekje zegt mij niets meer dan ik al wist
- Google zegt niets nuttigs (anders was ik hier niet geweest)
- Prius heb ik hoofdzakelijk omdat het mij 300 euro in de maand scheelt (14%)

Misschien is de informatie summier, maar wel volledig en helder. Meer is er niet.
Voor andere Priusbezitters met een HTC-android toestel zou het voldoende moeten zijn om in te haken.:)
Ik weet niet bij wie de schuld ligt, maar ik weet wel dat ALLE auto fabrikanten veel te snel altijd naar de fabrikant van de mobiel wijzen. Ze doen zelf noooooit iets... dat lijkt me toch niet helemaal eerlijk?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Nogmaals: @ ftamminga, ik weet het, 14%. Toch ben ik absoluut geen fan van die lelijke hokken.

Vraagje: heb je bij je bluetoothinstellingen je telefoon wel op zichtbaar gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftamminga
Tuurlijk. :)
De telefoon zegt al gekoppeld te zijn. De auto heeft het alleen niet door en komt met de time-out melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Is er niet misschien een soft- firmware update verkrijgbaar voor uw navigatie/blauwetand/ etc.. combinatie?

Naar mijn weten hoeft blauwetand niet echt compitabel te zijn om te kunnen connecten toch? Hij zou wel achteraf kunnen zeggen dat hij niet volledig werkt; waardoor hij bijvoorbeeld niet kan laten zien wie er belt e.d.

Succes

[ Voor 52% gewijzigd door Huppol op 22-06-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 17:54
De telefoon zou niet zichtbaar hoeven te zijn om te kunnen koppelen met een auto. Dat heeft bij mij nog nooit gehoeven namelijk.

Heb je indien de telefoon om een of andere reden toch in je lijst met telefoons staat van je auto hem wel weer verwijderd?

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Probeer eens een andere telefoon. Dan kan je in ieder geval al beter uitsluiten. Mocht het niet werken en de telefoon ook nog eens op de 'lijst' staan, dan heb je naar de garage in ieder geval een goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftamminga
Opgelost!

Ik heb hem nu 'als Mediaplayer' aangesloten ipv 'als telefoon'. Dan wordt er een andere pincode gevraagd (6 chars). En vanaf dat moment wordt de telefoon wél herkend. Heel vreemd, maar het werkt.

Bedankt in elk geval!
Pagina: 1