Vooropgesteld, je hebt gelijk. Maar dat wil niet zeggen dat de spotlight complete onzin is, want:
1. Op de camping, in het park, en op andere plekken waar mensen zonder mobiel internet, maar wel met een laptop het WK willen zien, biedt DVB-T nog steeds een goede uitkomst.
2. De spotlights zijn vaak gebaseerd op artikelen die volgens analytische gegevens op dat moment bovengemiddeld populair zijn. Geen kip-ei-verhaal dus, maar zoals op meerdere andere manieren in de PW, wordt er prioriteit gegeven dmv. gebruikersgedrag.
3. En het is de Pricewatch waar Tweakers komen om hun geld stuk te slaan, dus dan heeft het weinig zin iets in de spotlight te zetten wat ze al hebben
En zo zijn er vast nog wel wat argumenten te bedenken om deze spotlight te verdedigen. Maar dat is niet mijn intentie, want zoals reeds gezegd heb je gelijk. Omdat de spotlight over twee dagen weer uit de carousel wordt gedrukt, ga ik hem echter niet aanpassen. Uiteraard zal ik in vervolg de term die-hard Tweaker met een grotere zorgvuldigheid dan tot nu toe gebruiken.