"WK 2010 Als diehard Tweaker Kijk je dat natuurlijk vanaf"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Ik zag deze slogan in de PW "WK 2010, Als diehard Tweaker. Kijk je dat natuurlijk vanaf je pc of laptop." met een verwijzing naar USB DVB-T tuners.

De oplettende tweaker weet dat NOS live de wedstrijden streamt in een kwaliteit waar geen DVB-T stick aan kan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De uitingen in de PW zijn meer op z'n plek in GR :)

PW >> GR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:13

rob_erwt

What does this button do?

Helaas Floppus, die highlights worden door Kraan geschreven en dit hoort dus wel in PW... ;)

PW << GR

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bweheh, dan zal ik dit topic even bij hem naar binnen duwen ;)

PW >> Kraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Vooropgesteld, je hebt gelijk. Maar dat wil niet zeggen dat de spotlight complete onzin is, want:

1. Op de camping, in het park, en op andere plekken waar mensen zonder mobiel internet, maar wel met een laptop het WK willen zien, biedt DVB-T nog steeds een goede uitkomst.

2. De spotlights zijn vaak gebaseerd op artikelen die volgens analytische gegevens op dat moment bovengemiddeld populair zijn. Geen kip-ei-verhaal dus, maar zoals op meerdere andere manieren in de PW, wordt er prioriteit gegeven dmv. gebruikersgedrag.

3. En het is de Pricewatch waar Tweakers komen om hun geld stuk te slaan, dus dan heeft het weinig zin iets in de spotlight te zetten wat ze al hebben :)

En zo zijn er vast nog wel wat argumenten te bedenken om deze spotlight te verdedigen. Maar dat is niet mijn intentie, want zoals reeds gezegd heb je gelijk. Omdat de spotlight over twee dagen weer uit de carousel wordt gedrukt, ga ik hem echter niet aanpassen. Uiteraard zal ik in vervolg de term die-hard Tweaker met een grotere zorgvuldigheid dan tot nu toe gebruiken. _/-\o_ ;)

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topicstarter
Bij nader inzien was de spotlight niet zo gek, ik heb al een keer meegemaakt dat ik geen contact kon krijgen met de stream van de NOS :)

En inderdaad ook op plekken waar je geen internet hebt is het handig.

[ Voor 25% gewijzigd door Philflow op 24-06-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 22:28
DVB-S(2) > DVB-T > NOS stream

Afbeeldingslocatie: http://kokkers.gotdns.com/randomfiles/wk2010.png

[ Voor 6% gewijzigd door Kokkers op 24-06-2010 22:29 ]

Pagina: 1