Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes,

Ik heb nu al een tijdje de WoW battlechest hier en ik wou graag upgraden naar Wotlk omdat ik deze nog niet heb.
Maar zit ik met een keuze en een vraag; koop Wotlk gewoon in de winkel of bestel een cdkey via een site die deze verkoopt.

En nu mijn vraag: kan ik ook alleen die cdkey kopen of moet ik perse de install cd erbij hebben?

mvg,

Marcel

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:34

Grvy

Bot

Je kan WoTLK (client) downloaden van battle.net als je een legale code hebt.

Dit is een account.

• mctherebel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-02 14:56
Inderdaad. Als ik jou was, zou ik even goed bekijken of de code die je koopt wel legaal is.

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik ben zelf een fan van een cd bij de game is altijd fijner :p maarja een cd key is wel een stuk goedkoper
maar idd als je een cd key koopt moet je wel opletten dat het een legale key is en nog niet gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
oke dan ga ik wel even bij de winkel langs en haal daar wel een compleet doosje met cd en key :)

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Je kunt natuurlijk ook via blizzard je account upgraden naar WotLK. Misschien dat 't in de winkel goedkoper is, heb ik zo snel even geen idee van, maar dan hoef je maar je client te downen en ben je zo klaar.

Ik heb dit voor m'n 2de account (RaF accountje, don't ask :p) ook gedaan.
Pagina: 1